Konijn tranend oog.. Help!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 20:07

Als het echt ontstoken is laat ik het echt wel behandelen hoor! Heb alleen maar het beste voor ze over, maar ik zie sinds vandaag al verbetering. Ik ga morgen niet, maar mocht het verergeren dan ga ik van de week wel. Maargoed, ik wil verder geen discussie aanwakkeren, ik wil echt wel het beste voor mijn dieren, en ga heus optijd naar de DA, hij heeft nu 3 dagen last van zn oogje en het is al iets minder geworden. En tenslotte, ik wil best gaan morgen, maar het mag niet van mijn vader... Ja, ik weet ik ben 17 en heb ook gezegd dat ik het zelf wil betalen enz. maar het mag niet. En ik woon hier en heb daar weinig over te zeggen. Ik wil echt wel het beste, echt waar....

saskiakefie

Re: Konijn tranend oog.. Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 20:09

Laat zien dat je zelfstandig bent, gewoon gaan en zelf betalen, krijgt ie alleen maar respect voor.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 20:10

Ik wil best gaan, maar ik wil geen ruzie. Ik vind dat eigenlijk ook niet zo beleefd om er tegen in te gaan. Het is absoluut niet zo dat ik het niet wil!!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 20:16

niet zo beleefd.. kom nou zeg, het is je eigen dier en je eigen geld en je koopt geen drugs ofzo. Sorry ik kan daar niet bij. Ik ken het wel dat je ouders het niet willen, maar ik ben toen ook gewoon gegaan en ze deden er helemaal niet moeilijk om, sterker nog ze vonden het juist goed dat ik m'n eigen plan trok en sindsdien deden ze er ook minder moeilijk over als er eens een dier ziek werd.

Nimfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 14:08

Ik vind dit ook een beetje tegenvallen. Ik snap dat je geen zware behandeling wil uitvoeren op een oud konijn maar gewoon een weekje de ogen zalven is nog geen minuutje werk op een dag. Met onstoken ogen zitten is veel erger... ik snap eigenlijk niet waarom je konijn direct ingeslapen moet worden als je naar de dierenarts gaat? Mijn ouders kunnen hoog of laag springen, maar ik ga naar de dierenarts als ik vind dat dat moet.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 17:30

Als je het beste met je dieren voor hebt dan ga je inderdaad gewoon naar je DA en blijf je niet aankijken.. Als je zelf moet betalen snap ik sowieso al niet dat je werkelijk niet gaat omdat je vader zegt dat het niet mag. Waarom mag het niet als je zelf betaald? Het is voor dat beestje veel vervelender om met ontstoken oogjes te zitten, ook al is het nu minder aan't worden.. Met een zalf gaat het gewoon veel sneller weg

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 15:19

Hoe gaat het met het konijntje?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 20:13

Het gaat al beter met het oog! En hij eet en drinkt nog prima en is gewoon nog actief zoals altijd.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:14

oh dat is mooi!