Not Ik vind zo'n gekleurde lange nagels bij mensen al oerlelijk, laat staan bij honden Maar verder heeft de hond er geen last van, dus de mensen die het leuk vinden moeten vooral hun gang gaan! Nog altijd beter dan schoentjes en kleertjes en andere poppenspullen voor de fun aan je hond hangen!
Misschien 5 mensen die hun bril niet op hebben Ik klikte er ook bijna op Zag op het laatste moment dat het een H was
Najoveh
Geplaatst: 25-03-13 17:23
Eerlijk gezegd vind ik het nog wel grappig De honden hebben er geen last van, dus ik heb er niet zo'n problemen mee (al ben ik wel bang voor welke types hun honden nagellak opsmeren. Ik gok dat het niet bij nagellak blijft en onnodig jasjes aandoen, hond niet zelf laten lopen,...)
sanso
Geplaatst: 25-03-13 17:23
inderdaad ikzelf ben daar ook erg benieuwd naar wie er allemaal ht heeft gestemd haha
Voor paarden bestaat het ook al jaren. Natuurlijk in de algemeen geaccepteerde vorm van zwarte hoeflak bij wedstrijden. Maar er is hoeflak met glitters voor paarden verkrijgbaar. Heb al jaren een potje in de kast staan voor als ik ooit nog ns gevraagd wordt om een super glitter barbieshoot te doen ofzo.
sunshine
Geplaatst: 25-03-13 18:27
Nee....ik zie die van mij al met nagellak lopen Wel geinig met carnaval
assie
Geplaatst: 25-03-13 18:29
Mijn oude hoefsmid verkocht gekleurde hoefijzers. Tientje extra per ijzer en dan had je paard fancy roze of blauwe of gouden schoenen Kleur sleet er dan met 2 weken vanaf, maar hey, je had wel even een superhip paard gehad (heerlijk mensen die daar in trappen)
Iolanthe
Geplaatst: 25-03-13 18:30
Whahaha, ik zou degene die dit bedacht heeft wel eens willen ontmoeten Kom op, dat doe je je hond toch niet aan?
Vreselijk Ik lees hier veel 'het doet de hond geen kwaad', maar ik zie bij een heleboel van die hondjes in de link toch wel veel te lange nagels. Daar kunnen ze wel degelijk last van hebben.
Animal
Geplaatst: 25-03-13 19:17
Absoluut HOT!!
Ik heb het meteen besteld en ga van het weekend de nagels van mijn duitse herder kereltje maar eens roze lakken!
En dan nog dat schattige roze jasje dat ik voor hem gekocht heb met bontkraag! Echt zóóó schattig!! De teefjes zullen als een blok voor hem vallen, dat weet ik zeker!!
Compleet onnodig maar niet schadelijk en daarom best geinig. Tja, leren halsbanden en halsbanden met strasssteentjes zijn ook compleet onnodig maar die vinden de meeste mensen ook leuk/mooi.
jorika1986
Geplaatst: 25-03-13 20:16
Wat verschrikkelijk lelijk! Zo wil je je arme beest er toch niet bij laten lopen... En het moet er nog een keer af ook, met nagellak remover? Zal je hond fijn vinden met z'n scherpe reukzin...