Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
macholoverr schreef:Nee zou jou moeder het leuk vionden als je hond op de bank plast? Of midde in de woonkamer poept? Of als je met een pan eten loopt voor je voeten gaat lopen? Nee sorry wij hebben echt van alles geprobeerd maar helaas! En thja het is indd het willen.. & ik hoop gewoon dat iemand het wil =)
macholoverr schreef:Die problemen had die niet toen IK hem weg dee dat zeg ik toch miss even terug lezen? Hier liep die bij toen 4 katten in 1 huis, een andere hond & de kinderen in de straat lieten hem uit haha (ik was er bij natuurlijk!) Daar naast wist ik niet wat er met hem aan de hand was. Dit is voor mij het zelfde als dat jullie morgen te horen krijgen dat je Ex paardje bij de slacht staat omdat die iemand in elkaar getrapt heeft zo voelt dit voor mij! Ik maak verder niemand zwart of wat dan ik ok ben gewoon in chok en dat mag
macholoverr schreef:Ik kon er niks aan doen geloof me haha & een hond op die op de bank plast & dr niet mee stopt hoe streng je ook bent? Nee sorry dat werkt ook niet! Jullie mogen vinden dat we hem verpest hebben maar gelukkig weet ik beter! Ik had hem zelf namelijk ook van Marktplaats net als een andere hond die ik van Marktplaats heb (heeft onder tussen een ander onder komen bij een vriend van mij ook door redens!
macholoverr schreef:Jij kent mij niet dus oordeel daar niet over! Als ik nu om raad vraag hoef ik niet door iemand eventjes te horen krijgen dat ik niks voor mijn beesten doe haha Echt ik lach je letterlijk uit waarom hahah hopelijk snap je dat zelf al, als je niks nuttigs te melden hebt, of me niet kan helpen bemoei je dan maar fijn met je iegen leven want ik zit niet op mensen te wachten die het altijd maar beter weten...
Haha omdat ik me voorste kruisband helemaal heb afgescheurd verkoop ik me paard toch ook niet ahhaha echt je komt nu aan mijn persoonlijkheid, moet je vanaf blijven, voor al als je alleen maar oordeelt met ik kies de makkelijkste weg haha
maar lach ze !
)
macholoverr schreef:Met 3 katten & een andere hond in huis lijkt het me niet verstandig!
Ik hoop dat ik deze manier bij mensen terecht kom met een boerderij (in een bance) kan wonen.
Bikkel is namelijk wel super lief & als ik geen andere huisdieren had was de keuze indd erg makkelijk geweest!

macholoverr schreef:Nee zou jou moeder het leuk vionden als je hond op de bank plast? Of midde in de woonkamer poept? Of als je met een pan eten loopt voor je voeten gaat lopen? Nee sorry wij hebben echt van alles geprobeerd maar helaas! En thja het is indd het willen.. & ik hoop gewoon dat iemand het wil =)
doemaar schreef:Ik wil niet banketstaaf doen ofzo dit is mijn opvatting... Maar heb vaker topics van jou gezien en vraag me af hoeveel beesten je wel niet heb gehad en weg heb gedaan.. O.a op paardengebied en nu lees ik weer over honden... Misschien dat ik iets heb gemist of niet heb begrepen excuseer me dan