Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lieveli schreef:De haren die Olivier nog heeft (kop, staart en poten) worden bijna elke avond lekker gekamd en gepluisd, vindt 'ie heerlijk.
Olivier is overigens echt bejaard, hij is al 18! En dekentjes kan ik allemaal klaarleggen, hij kruipt het liefst in mijn bed. En ik vind het ook zo zielig om hem dat maar te verbieden.
Ik zal aan mijn moeder vragen of ze een centimeter mee wil nemen. 
StalNollie schreef:Klopt destination, maar voor sommige dingen is er ook een makkelijke oplossing
Shirley schreef:Wat lief!Ik wil ook gerust iets leuks voor 'm breien als ik zijn maten krijg
MirandaFuego schreef:Haha, wat ziet dat er grappig uit!![]()
![]()
Katten doen altijd heel stom als ze wat aankrijgen, dan denken ze dat ze niet meer kunnen bewegen en vallen soms ook stijf om..![]()
Ik denk dus ook dat het wennen is.![]()
Een te grote trui is niet handig want dan raken ze met hun achterpootjes in de knoop, het moet om het middel wel strak zitten.
Je kunt ook zelf iets maken op de radiator waar die op kan liggen...onze kat ligt altijd gewoon zo op de kachel te bakken..

Shirley schreef:spicegirl schreef:op MP, en anders heb ik het adres wel, kan je kattentruitjes bestellen. geloof ik 9 euro voor een trui, dus valt wel mee..
9 euro ?
Vind ik best veel eigenlijk voor zo'n klein ding
Ik doe het gratis, hoor, voor Ollie