Dit is de hond waar ik altijd mee heb getraind en wedstrijden mee heb gelopen, en die 2 keer Nederlands kampioen is geweest
Cleo

Cleo is nou te oud(11 jaar) om wedstrijden mee te lopen en daarom trainen we er alleen maar nog mee
Ikzelf ben echt een wedstrijdloper dus mijn broertje traint nu met haar, voor de lol
en ik kreeg een nieuwe uitdaging, Happy
Happy is een mishandeld hulphondje geweest en wij moesten proberen haar het vertrouwen terug te geven. In het begin deed ze niks voor ons en keek ze een andere kant op als we aan haar vroegen om te gaan zitten. Ze was al haar haren verloren van de stress, het was echt heel zielig. Ik ben spelenderwijs met haar aan de gang gegaan en na een tijdje was ze wel zover om echt iets te gaan doen
Want een BC mag je niet stil laten staan, die gaan aan je interieur beginnen
Dus ik ben met Agility begonnen. Dat ging heel goed en nu hebben we al drie onderlinge wedstrijdjes gehad met haar, en dit jaar of volgend jaar ga ik echt beginnen in de FHN
Mijn broertje doet met Happy op zijn tijd een keer een traininkje frisbee, met mijn moeder. Ik ben niet van de frisbee, ik doe alleen agility met Happy en doggydance met Yentl , en Agility dan heel uitgebreid.Happy

Ikke en mijn toppertje

En dan nog de hond waar mijn moeder mee traint, Yentl
Ik doe met Yentl ook wel eens lopen en ik leid haar in de vorm van spelen op tot hulphond(dingen van tafel pakken, licht aan/uit, afstandsbediening pakken, telefoon pakken, zakdoekjes pakken als iemand niest ) Ook leer ik Yentl verschillende kunstjes en soms breid ik die uit tot een echte DoggyDance Met Yentl wordt ook zo nu en dan Frisbee gedaan, door mijn moeder

Zoooo dat was ff een lappie tekst
Ik hoop dat je genoeg weet van mijn hondjes en hopelijk mag ik meedoen
) 

Hij sprong de boarder collie bij ons op de club eruit (tot grote ergenis van het baasje
)