Alles wat er nu veranderd wordt gaat in overleg, maar alle kennis en ervaringen kunnen helpen! Ik moet sowieso over op andere voeding, normaal at ze veel brok en weinig blik en dat kan dus helemaal niet meer.
Je zou hem naast zijn gewone voer recovery voer kunnen bijgeven, daar zit wat meer energie in, wat handig kan zijn bij herstel. Ook ik word moe van dat vers-gepush, hoe bedenk je het om een hond die compleet in de kreukels ligt, op een compleet ander voer over te zetten, en dan niet van ene brok naar andere, maar gewoon naar vers. Lichaam haalt nu al alles boven om te herstellen, moet het nog even energie daarin gaan stoppen? Ts vooral lekker, lichtverteerbaar voer, eventueel in combi met een recovery voer. ontlasting wordt er ook niet te hard van, dus hond moet minder persen en dus minder pijnlijk voor alle kapotte spieren.
als je nu nog niet eens als tip vers mag aanraden,pfff..lijkt inmiddels wel een vloek woord geworden..
en ja ík zou de hond op vers zetten,zoveel omschakeling is het nu ook weer niet,vers is ook licht verteerbaar en naar MIJN idee kan een hond daar veel meer uithalen als uit een blikje patee,maar goed..verder moet iedereen het lekker zelf weten wat ze doen hoor..
Hond zelf gedraagt zich goed! Hechtingen hebben alleen niet gehouden waardoor grote gaten te zien waren. Ging jammer genoeg heel erg pussen. We zijn toen iedere dag gaan spoelen, moest een paar keer met betadine omdat we bamg waren dat het naar binnen zou slaan. Er vielen ook hele stukken huid met pus af, niet goed. Vervolgens echt tubes honingzalf gebruikt en je zag het dag na dag verbeteren. Het zijn nog gaten, maar vrijwel helemaal schoon en van de kleinste wonden trekken de wondranden al iets naar elkaar toe. Maar goed, we zijn er nog lang niet. Vooral de grootste wond die doorloopt naar de achterpoot en het meeste spierweefsel weg is weet ik nog niet hoe die gaat genezen. Staart gaat morgen het verband weer af om te kijken hoe die eruit ziet. Gat in bek is ook nog niet voldoende genezen. Ze eet nog steeds recovery voer, wil niks anders. Blijkbaar heeft ze daar het meeste behoefte aan.