bluh wat is dit naar zeg.
of stel ik me nu aan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leeneliefje schreef:het is gewoon zo raar dat hij nog nooit zo is geschrokken (of wat het ook is) terwijl ik niks raars deed. Ik probeer het vanavond laat nog wel een keertje, hij slaapt nu weer geloof ik.
of stel ik me nu aan
Roverrr schreef:Jongens die hamster zal het heus wel gewend zijn dat de kooi lawaai maakt als je hem open maakt, ik vind het een beetje flauw dat jullie doen alsof die hamster door elkaar geramd is.
Ging die ook op zijn rug liggen? Ik heb in de dierenwinkel regelmatig gehad dat wanneer je een hamster pakt die zich bedreigd voelde en op zijn rug ging liggen schreeuwen, soort hoge schelle toon zegmaar.
Het zou best kunnen dat die zo diep lag te slapen dat die zich aangevallen voelde als het ware.
MaudW schreef:leeneliefje schreef:het is gewoon zo raar dat hij nog nooit zo is geschrokken (of wat het ook is) terwijl ik niks raars deed. Ik probeer het vanavond laat nog wel een keertje, hij slaapt nu weer geloof ik.
of stel ik me nu aan
Snap dat je schrok maar denk dat je hamster gewoon heerlijk aan het dromen was en niet gestoord wilde worden
maroescha schreef:Roverrr schreef:Jongens die hamster zal het heus wel gewend zijn dat de kooi lawaai maakt als je hem open maakt, ik vind het een beetje flauw dat jullie doen alsof die hamster door elkaar geramd is.
Ging die ook op zijn rug liggen? Ik heb in de dierenwinkel regelmatig gehad dat wanneer je een hamster pakt die zich bedreigd voelde en op zijn rug ging liggen schreeuwen, soort hoge schelle toon zegmaar.
Het zou best kunnen dat die zo diep lag te slapen dat die zich aangevallen voelde als het ware.
Wij zijn ook gewend aan geluid, maar als je in een bepaalde fase van je slaap zit. En iemand maakt dan geluid, kunnen wij ons ook rot schrikken

maroescha schreef:En je bent nog nooit geschrokken als je op een vreemd moment wakker gemaakt werd? Wij mensen gillen alleen niet...
leeneliefje schreef:Hoi allemaal,
ik zit een beetje in paniek achter de pc, toen ik namelijk net mijn hamstertje hoi wilde zeggen, sliep hij nog en wilde hij niet
wakker worden. Toen ik aan de kooi rommelde (klep open etc) begon hij ineens keihard te schreeuwen! ik heb dit dus nog NOOIT gehoord.
hij schud ook heel hard, heb dit nog nooit gezien! heel raar.
Wat moet ik hier nou aan doen? ik laat em maar gewoon met rust en hij heeft eten en drinken en z'n holletje.
Is dit iets ergs?
Hij is al best oud, dus zou hij ziek zijn?
Ik vind dit echt heel erg vervelend dus hoop dat iemand iets weet!

maroescha schreef:...waarom zou je je beestje wakker maken als die slaapt? Doen we over het algemeen ook niet bij mensen