FloMax schreef:Hoooooly sh*t!! Dat is geen hond joh.. Ik heb een hond.. Dat is gewoon een beer
Hij ziet er wel echt uit zoals je hem omschrijft
Hij wist zelf niet dat ie zo gigantisch was hoor
Sloop door het gras naar andere honden met m'n ma haar rottweiler, echt geweldig grappig om te zien haha, hij stak nog steeds zo'n 75cm boven de grond uit
Ik zit ook altijd heel vaak vooraan op m'n stoel.. Kroop ie stiekem achter me haha, zaten we samen op 1 stoel aan tafel
En als ie niet goed wist of ie in de zetel mocht, kroop ie daar ALTIJD achteruit op.. Net alsof je hem niet kon zien dan zo haha, en net alsof ik hem niet voelde als hij op die manier op mij terecht kwam
Ik heb hem trouwens geadopteerd van totaal vreemden. De eerste nacht kroop ie bovenop me in bed, hij ging echt in zijn volledige lengte op mij liggen, ik deed het zowat in mijn broek
Bleek dat ie deuren kon openen, zowel naar binnen als naar buiten
In de auto legde hij altijd zijn op mijn schouder, zolang hij niet kwijlde héél gezellig haha!
Is ooit in een enthousiaste bui in een soort van dok gesprongen, en zag letterlijk zwart van het vuile ranzige water.. En zo moest ie weer mee de auto in..
Maar echt, 't was zo'n leuke hond!