Dat wordt een spannende zaterdag .... hoe laat mag je zondag komen ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus hou zeker hoop!!! RoosG schreef:Net gebeld met de vindster, aanstaande zondag mogen we langs komen om te kijken of hij het echt is. Bij Amivedi zeiden ze dat de vindster niet zou mee werken en niet van plan was de kat weg te doen, maar aan de telefoon klonk mevrouw erg aardig..
Bedankt voor jullie adviezen en meningen! Die doen mij goed.

. Ik hoop hard dat het hem inderdaad echt is en dat z'n pootje vlug geneest
. 
echt super lief. RoosG schreef:Nou we zijn er weer, met de kat! Ik ben er van overtuigd dat het mijn Tamale is, mijn vriend ook. Hij kwam direct naar mij toelopen, heb heerlijk met hem geknuffeld. Ik schrok heel erg dat hij zo mager is, en zijn staartje is dubbelgevouwen. Het zal mij niets verbazen als hij is aangereden oid. Dat waren de enige twee twijfel punten. Hij haalde uit toen mijn vriend aan zijn pootje zat waar de breuk zat, dus dat was eigenlijk al een goed teken. We hebben hem mee genomen en hebben besloten morgen de dierenarts te bellen, om te vragen of ze een foto kunnen maken van het pootje, om te checken of de gebroken is geweest.
De katten hier hebben heel erg goed op hem gereageerd, terwijl ze normaal naar vreemde katten heel vijandelijk zijn.
De vindster was heel erg vriendelijk, vond het wel jammer dat hij weg moest. We hebben afgesproken dat als de dierenarts zegt dat hij het niet kan zijn, hij weer terug naar haar gaat.