Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

die vergiftigde katten en honden in de hele straat. (Hij woonde in een straat vol katten en honden eigenaren). BaileyMix schreef:eenitraM; Dus schrijf je maar zo'n briefje? Dat is geen reden en dat weet jij ook heel goed.
eenitraM schreef:BaileyMix schreef:eenitraM; Dus schrijf je maar zo'n briefje? Dat is geen reden en dat weet jij ook heel goed.
Ik heb nooit zo'n briefje geschreven.. Waar haal jij die onzin vandaan?
eenitraM schreef:Sta jij te juichen dan als een onbekende kat je tuin onderpoept van hier tot tokio?
DaniBanani schreef:Ja, kattenpoep is vies. Maar dat heeft verder weinig met de weggelopen kat te maken; dat dénkt deze meneer of mevrouw alleen. Die heeft gewoon last van katten, last van een gebrekkig zelfinzicht en gevoel voor sociaal gedrag, gecombineerd met een laag IQ. En dan krijg je dit soort briefjes. Bepaald niet charmant. Al zou ik het niet willen bestempelen als iets specifieks van deze samenleving; dit soort mensen zijn van alle tijden.
. Ik ben hier een beetje allergisch voor geworden denk ik.
)
eenitraM schreef:BaileyMix schreef:eenitraM; Dus schrijf je maar zo'n briefje? Dat is geen reden en dat weet jij ook heel goed.
Ik heb nooit zo'n briefje geschreven.. Waar haal jij die onzin vandaan?
Daar ga ik verder niet op in, ik denk dat jij heel goed weet wat ik bedoel maar gewoon even lekker dwars wil liggen.
Saskiaatje schreef:Ik doelde ook niet op de 'huidige' samenleving hoor. Ik vind het gewoon bizar dat mensen met zo'n hoog irritatieniveau mijn buurman of buurvrouw zou kunnen zijn. Als mijn buurman zich zo stoort aan mijn katten (die overigens mijn tuin niet uit kunnen, maar dat terzijde) en hij meldt dat niet, dan kan ik het ook niet oplossen. Hoe gaat de man of vrouw die deze brief geschreven heeft reageren, de eerstvolgende keer dat er een kat in zijn tuin zit?
. Nee kattenstront is idd smerig, komt er hier een kat in de tuin moet ie zowiezo rennen vanwege de honden. Maar spons en gif gebruiken en een briefje in de bus doen is heel erg laag.eenitraM schreef:Sta jij te juichen dan als een onbekende kat je tuin onderpoept van hier tot tokio?
leuk is anders maar ik zou me niet in mijn hoofd halen een dier pijn te doen.lifaya schreef:Alsof een kat in een paar dagen tijd je hele tuin onderpoept, tis geen schijtmachine![]()
Echt te triest voor woorden, zou er mee naar de politie stappen want als iemand zo iets bewust doet om een kat in zijn tuin, wil ik niet weten wat er gebeurd als kinderen perongeluk een bal tegen het raam trappen...