Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Koper schreef:PercyLeen schreef:Traber: Op aanraden van mijn dierenwinkel en een kennis (accountmanager bij Nestle Purina) werd mij aangeraden om Purina One te voeren.
Goh
beatje schreef:Ik vind het vreemd dat je niet onbeperkt brokken kan laten staan.Ik heb zelf 7 katten van diverse leeftijden en rassen.Bij mij staat er altijd onbeperkt brok.Ik heb zelfs maar één grote bak staan en op diverse tijden zie je katten langs komen om te eten.
Ik werk in een kattenopvang(vandaar de 7 katten thuis)Daar voeren wij altijd onbeperkt.De katten zitten in groepen en per groep staat er twee of drie bakken met brok.Het enige wat ze beperkt krijgen is vlees.De reden daarvan is dat het bederft en gaat ruiken als het blijft staan.
Traber schreef:Als ze spugen zijn ze te gulzig geweest.
Maar doordat ze steeds honger krijgen omdat er niet de hele tijd iets staat,krijg je ook dat ze gaan schrokken als er wél iets staat.zelfde effect.
Ik denk dat ze gewoon nog honger hebben hoor,ik zou het er gewoon weer neerzetten.
Als ze te veel eten spugen ze een keer,maar het wordt vanzelf minder.
Je hebt ze nog maar een maandje.Zoiets is toch in een paar dagen ook niet bekeken.
Van droogvoer gaan ze veel drinken.
PercyLeen schreef:Deze zijn altijd samen geweest, volgens de dierenwinkel komt het met name door het feit dat ze daar in grote groepen zitten en dat ze moeten vechten voor hun eten.
Dus uitgekookt is 'ie wel. En zelfs hij heeft eetmanieren geleerd)