Staffie en dober naar lange tijd weer eens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Staffie en dober naar lange tijd weer eens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 20:20

Kan best hoor mist je maar wat doet met ze, hoewel ik naast werken met ze beide elke dag ze ook uren buiten in de tuin lopen vinden ze heerlijk.

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:14

Oke, dat wist ik niet! Dacht dat ze wel een 'groot' huis nodig zouden zijn. Veel lopen houd ik wel van... hmmm wordt het interresant van :')

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 11:28

Wij hebben wel groot huis maar hiervoor echt niet, wel is traplopen voor zo'n grote hond niet bevordelijk :D
Maar toen wij in een klein huis woonde hadden we ook geen last van de honden hadden we wel een tuin maar als je een dober maar goed geestelijk bezig kan houden en met ze gaat werken hebben ze in huis echt niet veel ruimte nodig.

Let er wel op dat je als je voor een dober kiest wel wat van honden moet weten ze kunnen door verkeerde baasjes snel doorslaan naar extremen en dat is zonde :D

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 16:38

Wij hebben hier 5 trappen dus dat zou dan weer niet willen. Maarja over een jaar of 2 zijn we van plan een huisje te kopen, met een tuin erbij dus wie weet dan! :D Nu eerst maar op onze kleine wachten voordat we er nog een hond bij nemen haha. Gelukkig hebben mijn man en ik al meerdere honden gehad (ook moeilijke) dus dat is ook geen probleem! Haha je hebt me aan het denken gezet Seven :')

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 16:54

:D het zijn ook geweldige honden. Maar of ik weer een dober neem als assad er niet meer is weet ik niet denk niet dat een ander aan hem kan tippen. Heb 7 jaar moeten zoeken voordat ik hem had gevonden hahaha.