Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ariebren schreef:Dan heb je een hele grote tuin en uitzonderingen bevestigen de regel.

Raimondlover schreef:Katten moeten gaan en staan waar ze willen, tegenhouden kan bijna niet, tenzij je idd stroom onder en boven de schutting zet. Maar na verloop van tijd vinden ze wel weer een andere route.
Vreselijk dat mensen het erg vinden om een kat id tuin te hebben... het zijn geen knaagdieren of vogels die je in een kooitje kan houden ...
Vjestagirl schreef:judith370 schreef:Wat een bull***
Het zijn niet mijn beesten, ik laat mijn honden toch ook niet overal kakken?
De discussie over honden en katten kun je een eeuwigheid voeren. Feit is dat katten los mogen lopen (wettelijk) omdat ze ongedierte vangen.
Raimondlover schreef:Katten moeten gaan en staan waar ze willen, tegenhouden kan bijna niet, tenzij je idd stroom onder en boven de schutting zet. Maar na verloop van tijd vinden ze wel weer een andere route.
Vreselijk dat mensen het erg vinden om een kat id tuin te hebben... het zijn geen knaagdieren of vogels die je in een kooitje kan houden ...
Vjestagirl schreef:Ok, I'll play along... wat dan?
. Het is niet voor niks dat katten in natuurgebieden door jagers afgeschoten mogen worden, of het ook daadwerkelijk veel gebeurt durf ik niet te zeggen. _San87_ schreef:Vjestagirl schreef:Ok, I'll play along... wat dan?
In natuurgebieden en plaatsen waar beschermde diersoorten leven zijn katten wettelijk niet toegestaan, faunavervalsing. Het is niet voor niks dat katten in natuurgebieden door jagers afgeschoten mogen worden, of het ook daadwerkelijk veel gebeurt durf ik niet te zeggen.
Vjestagirl schreef:_San87_ schreef:
In natuurgebieden en plaatsen waar beschermde diersoorten leven zijn katten wettelijk niet toegestaan, faunavervalsing. Het is niet voor niks dat katten in natuurgebieden door jagers afgeschoten mogen worden, of het ook daadwerkelijk veel gebeurt durf ik niet te zeggen.
Ik doelde op FlyAway...
Bedankt. Maar in een gewone woonwijk mogen katten gewoon loslopen.
. FlyAway schreef:Vjestagirl schreef:Ok, I'll play along... wat dan?
Ik doelde op FlyAway...
Bedankt. Maar in een gewone woonwijk mogen katten gewoon loslopen.
Hoezo je doelde op mij? Ik zeg toch een Petfence. Ik begrijp niet zo goed wat je dan bedoelt met "wat dan?"
. Sorry, my bad! MaudW schreef:als ze bij hem in de tuin komen moet de buurman gewoon een keer (een keer maar) een emmer water over ze heen gooien. dan blijven ze wel weg. of koffie prut in da tuin leggen. (gaat tussen da pootjes zitten en is niet fijn)
Dit doen we in de voortuin omdat ze daar de bloembakken volpoepen anders...
En helaas loopt daar geen hond

Helaas voor de katten liep dat niet goed af..)) Verder ben ik wel gek van katten, maar mijn pa vanwege de duiven niet.. En zo'n catstop kon bij ons niet omdat het erf veel te groot is.. Dan zouden we 15 van die dingen moeten neerzetten.. Niet echt handig met grasmaaien enzo