Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Luz_ElenaE schreef:Ja doggen hebben af en toe rare dingen staat die opeens op 3poten paracetanol er in en niets meer aan de hand. Vind het wel meevallen hoe slecht de gezondheid is. HD komt bijna niet meer voor, maagtorsie moet je rekening houden dat bepaalde dingen niet kunnen en bot problemen goed puppievoer geven en niet te veel mee wandelen
Met een grote hond betaal je natuurlijk wel altijd de hoofdprijs bij de da
Niet alle rassen zijn verziekt je moet goed de tijd nemen en goed laten informeren over de rassen. Genoeg rashonden die nooit wat hebben
Luz_ElenaE schreef:Ja doggen hebben af en toe rare dingen staat die opeens op 3poten paracetanol er in en niets meer aan de hand. Vind het wel meevallen hoe slecht de gezondheid is. HD komt bijna niet meer voor, maagtorsie moet je rekening houden dat bepaalde dingen niet kunnen en bot problemen goed puppievoer geven en niet te veel mee wandelen
Met een grote hond betaal je natuurlijk wel altijd de hoofdprijs bij de da
Niet alle rassen zijn verziekt je moet goed de tijd nemen en goed laten informeren over de rassen. Genoeg rashonden die nooit wat hebben
(ik lees heel veel verhalen over slechte labradors helaas, gelukkig is die van mij zo gezond als maar kan, maar het blijft kwestie van goed inlezen waar je op moet letten en niet bij de broodfokker vandaan halen en evt. testen op de ouders bekijken. Berner sennen honden en king charles cavaliers (en ongetwijfeld nog veel meer) zijn helaas ook vaak doorgefokt) ralphtdw schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/honden-chihuahua-s-en-gezelschapshonden/m650970448-dit-zijn-pas-toy-superrr-mini-toypoedelpups.html?c=1f6123406d618e4dfc07bc3e0818a26e&previousPage=lr
ik kreeg deze net nog doorgestuurd van mijn moeder.
voor het teefjes dan (zwart wit).
superrobke schreef:Wij hebben een boerenpoedel.
gewoon een poedel dus, maar niet zo'n verknipt exemplaar. is een blonde maar als hij naar buiten gaat is ie meestal snel zwart.![]()
die van ons is gewoon goed waaks en kan goed alleen zijn. je kan er uren mee wandelen en luisterd goed naar de baas.
Alleen kan die van ons niet zo goed met hele kleine kinderen overweg ( tot die van een jaar of 3) als ze wat
ouder zijn vind ie ze geweldig
succes