Heel veel sterkte
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Seven schreef:Vreselijk heel veel sterkte ...
Al die gerookte troep moeten ze verbieden zowel die vieze vette varkens oren als de gerookte botten die zijn veel te hard en splinteren. Als je botten wil geven denk dan aan verse ribben nek of staarten etc. kan je vaak gratis bij slagers halen.

Seven schreef:Daar noem je ook wel heel wat anders dan waar het over ging anne
Als je een brokken hond hebt kan je zeker wel ribben geven moet alleen opletten dat het groot genoeg is dat ze echt kauwen en niet willen doorslikken wat ze met brokken doen.

amy_leftover schreef:jesito schreef:Dat is toch al bekend dat deze botten niet geheel veilig zijn, ik heb dit namelijk al een paar keer eerder gehoord.
Snap ook niet dat die krengen nog te krijgen zijn.
Maar wat een nare beslissing en een rot einde, ik wens jullie heel veel sterkte.
Toch zijn er nog genoeg mensen die deze botten gewoon blijven kopen hoor en zelfs niet willen geloven dat deze botten niet veilig zijn
Vreselijk dat je je hond op deze manier verloren bent
. Ontzettend veel sterkte met dit verlies en ben benieuwd wat de dierenspeciaalzaak hier over zegt.
(dus versplinteren niet)JorisDy schreef:Wij geven onze honden altijd deze botten: http://honden.blogo.nl/files/2010/11/bot.jpg . Kunnen deze kwaad?
denk je goed te doen en je lieve hond een lekker bot te geven.. afschuwelijk!
Dus ik zal 't doorgeven aan m'n ouders dat ze die iig niet aan hem moeten geven.