Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiki1976 schreef:Dus als het met het gebit te maken heeft, wat op te lossen is (oke wel onder narcose) laat je het dan wel doen?
maar mijn doel om haar beter te maken, en als dat niet gaat, gaat dat niet! En daarom hou ik inslapen in gedachte, omdat ik bepaalde dingen gewoon niet meer laat doen, ben hartikke gek van haar hoor! Buffelo schreef:kiki1976 schreef:Dus als het met het gebit te maken heeft, wat op te lossen is (oke wel onder narcose) laat je het dan wel doen?
Natuurlijk zou ik dat laten doen, als haar dat kans geeft om nog een paar jaar bij ons te zijn. Ik zou het niet laten doen als de prognose zo slecht is dat ze waarscheinlijk toch zal overlijden en er meer aan de hand zou zijn dan alleen het gebit waardoor haar leven te beperkt word waardoor ze eigenlijk geen waardig leven kan hebben!
SaskiaKa schreef:Sorry hoor, maar ik wordt altijd een beetje verdrietig van dit soort topics...
Kat is lusteloos, eet niet, mager, kaal, maar eens in de bek gekeken en een ravage aangetroffen en drie weken later stel je op een forum de vraag of je haar maar moet laten inslapen.
Neem in hemelsnaam geen dieren meer als deze weg is. Als je kat al wéken slecht is, dan had je toch allang eens bij de DA moeten zitten voor een check-up en een bloedonderzoek? En als je drie weken geleden constateerd dat het ernstig mis gaat met haar gebit, dan had je daar drie weken geleden naar moeten laten kijken ipv zelf aanmodderen. Het is geen geldkwestie zeg je, wat is het dan? Gewoon laks? Pffffff.....
SaskiaKa schreef:Sorry hoor, maar ik wordt altijd een beetje verdrietig van dit soort topics...
Kat eet niet, mager, kaal, maar eens in de bek gekeken en een ravage aangetroffen en drie weken later stel je op een forum de vraag of je haar maar moet laten inslapen.
Neem in hemelsnaam geen dieren meer als deze weg is. Als je kat al wéken slecht is, dan had je toch allang eens bij de DA moeten zitten voor een check-up en een bloedonderzoek? En als je drie weken geleden constateerd dat het ernstig mis gaat met haar gebit, dan had je daar drie weken geleden naar moeten laten kijken ipv zelf aanmodderen. Het is geen geldkwestie zeg je, wat is het dan? Gewoon laks? Pffffff.....

Buffelo schreef:Om me even nader toe te lichten, ik heb geen behoefte om een uitgebreide discussie te voeren over of ik nou wel of niet goed voor me kat zorg. Voer ik liever met mensendie mij persoonlijk kennen en Spoek ook, en weten hoe het zit. Dat zou nooit gaan lukken via internet,
Dus bedankt voor de tips, meningen en antwoorden. Ik gadus niet in op berichten met oordelendie gesteld worden via een forum.
Bedankt.
Lynn_x schreef:Buffelo schreef:Om me even nader toe te lichten, ik heb geen behoefte om een uitgebreide discussie te voeren over of ik nou wel of niet goed voor me kat zorg. Voer ik liever met mensendie mij persoonlijk kennen en Spoek ook, en weten hoe het zit. Dat zou nooit gaan lukken via internet,
Dus bedankt voor de tips, meningen en antwoorden. Ik gadus niet in op berichten met oordelendie gesteld worden via een forum.
Bedankt.
Er is een verschil tussen een mening en een oordeel
mamamier schreef:Vers vlees zoals Tinlo Barf, Carnibest, Bibi, Prins enz is bij de betere dierspeciaalzaak te krijgen. Let erop, 100 % vlees, geen andere toegevoegde zooi. Ik geef het al mijn katten, mijn kittens worden ermee afgespeend. Maar ook als ze wat ziek lijken, slecht in hun vacht zitten, diarree hebben enz. werkt het super! Succes bij de DA! Laat je nog even weten hoe het afgelopen is?