Eigenaren van de Siberische kat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 23:05

Dit topic is ook erg stil zeg. Jammer, want ze zijn zo leuk!
Helaas zie ik mijn katjes nu niet meer... stomme relatie breuk na 5 jaar samen te zijn... dus heb afscheid moeten nemen van mijn eigen katjes. In deze situatie de beste keuze voor de katjes zelf. Vind het wel erg moeilijk, maar gelukkig heb ik nog heel veel foto;s van ze.

Mijn vader met Benji
Afbeelding

Vanaf juni komt er hier een klein kitten. Geen Sibeer, maar maine coon. Maar daar zal ik ook vast en zeker foto's van gaan plaatsen ;)

donnar

Re: Eigenaren van de Siberische kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-14 08:59

Ohh dat is jammer zeg! Maar wij krijgen ergens dit jaar of volgens jaar Siberische kittens dus mocht je er nog een willen? :P De eerstvolgende kittens worden waarschijnlijk 75% Sibeer en 25% Ragdoll, met onze kruising Romy gaan we een nestje fokken en als Amy krols wordt krijgen we een nest van 100% siberen. Waarschijnlijk nemen we een rode of crème kater waardoor er kans is op rode poesjes, mocht er een in zitten houden we die om ook mee te fokken. :D

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 09:10

Hier ook een sibeer eigenaar. We hebben er 2. 1 bij een cattery vandaan die ermee stopte daar heb ik ook stamboom bij. Andere hebben we opgehaald bij iemand. Erg verwaarloosd, het eerste wat ik heb gedaan is die helemaal kaal geschoten. Ze zat helemaal onder de vlooien en vervilte klitten en korsten. Helaas is het haar daarna heel lelijk terug gegroeid, ze heeft een hele vreemde vacht eraan over gehouden maar is erg lief geworden.
Wij hebben ook eerder een nestje gehad met sibeer x main coon.

De eerder genoemde poes Amy hier, is dat een volledige sibeer? Dacht me namelijk te herinneren dat 1 van de Black tabby kittens weg is gegaan en Amy is genoemd maar dat zou misschien wel heel toevallig zijn. :p

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-14 10:28

Amy is nog geen jaar en de fokster fokt nu nog, zou wel heel toevallig zijn! :D

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 12:34

Nah dan is het echt een andere haha :p