Hoellang

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 21:46

Loslopen in de buitenren :)

Tenminste, dat bedoelde je toch ts?

Myraxhorsey

Re: Hoellang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-13 21:47

Ja dat bedoelik ja

Myraxhorsey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-13 21:47

bedoel - ik haha

Nickas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 21:55

Mijn konijnen lopen op het balkon, zomers in een ren aan het hok vast (zoals jij die ook hebt, van die hekjes, oppervlakte ong. 2 vierkante meter excl. hok) en 's winters hebben ze het hele balkon. Ze lopen dus ook niet in het gras. Ze zijn nog nooit over de hekjes gesprongen (echt te hoog, volgens mij zien ze ook niet hoe hoog het is) en ik heb geen net gespannen. Ik was eerst ook bang dat misschien katten/roofvogels de konijnen zouden grijpen maar eigenlijk gaat het nu al 3 jaar gewoon goed. En dat terwijl ik bovenin het appartementencomplex woon en dus geen bovenburen heb met uitstekende balkons en bijna iedereen hier wel een kat heeft.
Maak je daarover niet te druk.
Ik vind het goed dat je rondvraagt en dat je wat doet met hetgeen wat er gezegd wordt.
Soms is het beter om je vooraf beter te laten voorlichten, maar je laat zien dat je je best doet!

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 10:49

Zou gewoon het hok lekker uitbreiden met de panelenrennetjes. Dan 's avonds het diertje opsluiten in zijn nachthok en 's morgens weer eruit laten zodat er geen roofdieren aan je konijntjes kunnen komen.