GamblersCup schreef:Als je een kitten wil, zou ik er juist twee nemen: kunnen ze fijn samen stoeien, spelen, elkaar aanvallen, oefenen etc. Dat kan allemaal niet met je hond. Dat is hetzelfde als een geit als enige gezelschap voor je paard(ja, en toch doen mensen het nog stug, waarom zou je ook aan het welzijn van je dier denken he!)
En nog een reden voor twee kittens: dan slopen ze elkaar, in plaats van je meubels
Helemaal mee eens!
TS het is momenteel niet echt kittenseizoen... over een maand of 3 schieten ze bij wijze van weer als paddestoelen uit de grond. In het voorjaar/zomer kom je óm in de kittens, ook bij voorbeeld op marktplaats.
Ik heb mijn kitten (inmiddels vrij forse kater van 6) ook via marktplaats... voordat hij geboren was stond hij er al op en heb ik hem "gereserveerd". Misschien is dat wat voor jullie? Dan kunnen je ouders vast wennen aan het idee. Alleen moet je dan wel wachten tot je kittens ook bij hun moeder weg kunnen. Het is voor je katjes ook wel prettig om samen met een broertje/zusje de Grote Wereld Zonder Mamma in te gaan.
Succes!
(ja, en toch doen mensen het nog stug, waarom zou je ook aan het welzijn van je dier denken he!) 

Vonden de stoel toch leuker... (en ze zijn met z'n 2en )