Ook al denken jullie dat ze er niks mee doen, dat geloof ik niet. Een krolse poes een hitsige kater veranderen hoor en jullie zitten er denk ik niet constant met je neus op?Maargoed, het is al gebeurd. Voor de volgende keer: ga niet wachten tot je poes krols is om haar binnen te houden. Dat is echt spelen met vuur (of in dit geval kittens). Je moet het maar net op tijd zien en merken anders ben je al te laat.
En voor nu: naar de dierenarts en neem gelijk de kater mee. Die is oud genoeg om onder het mes te gaan. Het is toch makkelijker om 2 tegelijk te doen dan 2x op en neer te moeten? Twee vliegen in één klap zou ik denken. Kan hij ook de buurkatten niet bevruchten en de jongste poes straks ook niet (want die lopen immers ook in één huis).
Waarom nog twee weken wachten? Kan je niet nu al een gaatje prikken? Bel gewoon gelijk even en dan weet je wanneer er plek is. Vaak kan je je kat ook de avond vantevoren brengen of net na je werk en de volgende dag weer ophalen.
. Over 2 maanden ( en als hij zich meld eerder) wordt hij gelijk geholpen ( samen met de poezen)
.
. Wil vanavond eerst even met vriendlief overleggen, blijft wel zijn kat. En dan kan ik morgen bellen