Ze organiseren nu ook jaarlijks een rasloze hondenshow.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze organiseren nu ook jaarlijks een rasloze hondenshow.
Booooo schreef:Waarschijnlijk hetzelfde als wat jij bedoeld, en ja een niet ras hond kan dat ook
Booooo schreef:Ik zeg ook niet dat iedere hond het kan, maar als zij zegt dat die van haar het kan geloof ik het wel hoor. Waarom zou een kruising op een heel ander niveau zitten? Omdat het geen echte border is? Misschien is hij wel beter..
En ik was niet degene die zei dat mijn hond kan schapendrijven![]()
Hij heeft nog nooit een schaap gezien
Kuggur schreef:essiesilly schreef:net als met schapendrijven, er zijn genoeg mensen die alleen borders toe laten..tsja ik kan van de daken gaan schreeuwen of een andere oplossing zoeken
Nee, niet "net als met schapendrijven", totaal niet te vergelijken.
even op. er staat IK kan van de dagen gaan schreeuwen... dus het gaat over mij, ik ben al heel wat trainers af geweest en werd daar afgewezen omdat ik geen border had hoor dus ja.. in dit verhaal wel hetzelfde alleen en ander voorbeeld
)Booooo schreef:Jilleroo ik snap ook wel dat je met een chihuahua geen pakwerk moet gaan doen (al zouden sommige daar heel goed in zijn)
Maar ik vind het nergens op slaan dat je met een niet rashond dan niet mee mag doen.
Stel ik had een Mechelse x Duitse herder.. Dan zou ik daar geen pakwerk mee mogen doen omdat hij geen rashond is, maar wel de aanleg ervoor heeft.