Kuggur schreef:Goed, sterkte ermee. Bedenk je één ding, in zo een situatie bestaat te vroeg inslapen niet, te laat wél.
Absoluut. Alleen de tijd van de hond van TS lijkt mij nog niet gekomen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stef schreef:Kuggur schreef:Goed, sterkte ermee. Bedenk je één ding, in zo een situatie bestaat te vroeg inslapen niet, te laat wél.
Dus als ik je goed begrijp vind jij het veter als we haar nu in laten slapen?
Waarom zou inslapen hiermee nooit te vroeg zijn?
), dat kun je tenslotte het best zelf bepalen.Kuggur schreef:Nee, daar wordt je hoogstens wijs neuserig van.
kiki1983 schreef:2x per dag vind ik sowieso te weinig voor een oude hond die al niet op gewicht is. Is de hond oud maar wel op gewicht dan hoor je mij niet. Mijn hond kreeg in zijn jonge jaren 3x per dag een volle bak. Nu 3x per dag een volle bak en 2x een halfvolle bak
kijk het nog een week aan, en als ze volgende week weer is afgevallen of hetzelfde is gebleven bel ik even.MyWishMax schreef:kiki1983 schreef:2x per dag vind ik sowieso te weinig voor een oude hond die al niet op gewicht is. Is de hond oud maar wel op gewicht dan hoor je mij niet. Mijn hond kreeg in zijn jonge jaren 3x per dag een volle bak. Nu 3x per dag een volle bak en 2x een halfvolle bak
Ja en mijn hond krijgt 1 keer per dag? Wat is je punt?
Stef, als je iets meer geeft per dag, met wat schapenvet (hielp hier echt enorm goed! Normaal moest ik rond de loopsheid 2 keer zoveel voeren en bleef ze afvallen, met het schapenvet bleef ze redelijk op gewicht) en misschien verdelen over meerdere porties? Of is dat lastig?