Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
delerium schreef:Het is inderdaad geen optie om iets om het pootje heen te doen Petraaken...
Lynn_Nikita: zo ziet het er bij T ook uit als ze buiten is geweest. Super om te horen dat het bij jouw kat goed heeft uitgepakt! En hoe gaat het met de andere (nog gebruikte) heup?
Lowara: het is op zich geen moeten, het kwam ter sprake en de DA gaf het als advies. Heel bewust in de weg zit het pootje niet, ze kan er prima mee weg, maar het is te kwetsbaar, een risico voor infecties, en het kwakt bij kattenkwaad overal tegenaan. Zonder pootje heeft ze meer bewegingsvrijheid, en kan ze als iedere andere kant naar buiten. Da's toch haar lust en leven... Maar ik had... hm... niet zozeer anders gehoopt (het is nog altijd een wonder dat ze nog altijd leeft en een blije poes is), ook niet anders verwacht dan dat het er "ooit" af zou moeten, en er zijn echt wel momenten geweest dat ik ongeveer naar dat moment uit keek.
Het is alleen gewoon zo sneu... Moet ze weer benchrust, een kraag, huisarrest, alles opnieuw leren... Dat vind ik sneu
Arme Trouble, hopelijk gaat het straks wat beter dat liggen. Hopelijk kan ze de benchrust een beetje handelen. Dat ze daar niet van in de stress schiet. 
)
De wond bloedt wel een beetje, en als ik haar gewoon stomweg negeer dan slaapt ze fijn. Dus dat doe ik maar... Met tegenzin hoor, dat zeker