poes/kat wel of niet op bed als je slaapt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:04

ik had vroeger een kat die sliep op mijn kussen en dan moest ik maar een ander kussen pakken want als ik er met me hoofd erbij ging liggen duwde ze me weg met haar pootjes
ik heb nu een kat en die komt eerst kroelen en dan gaat ze aan mijn voeteneinde liggen
ik vind het juist heel fijn ookl verhaart ze wel veel
ze wil ook afentoe onder de dekens maar dan moet ik ze wel omhoog houden als ze eronder is anders wordt ze boos :=

Filoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:05

Het is echt vies om je kat op je bed te laten slapen. Ze mag wel in huis komen, maar ze mogen niet naar boven komen.

Set_Elkol

Re: poes/kat wel of niet op bed als je slaapt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:05

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:09

Filoetje schreef:
Het is echt vies om je kat op je bed te laten slapen. Ze mag wel in huis komen, maar ze mogen niet naar boven komen.

bij mij kan ze niet naar boven we wonen in een flat/apartement met maar 1 verdieping dus geen trappen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:11

Nee, vind het niet fris. De meeste katten komen buiten (weet jij veel waar ze hebben ingezeten) en dan op bed. Nee dank je.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:13

Filoetje schreef:

Goh, gelukkig, waar heb je anders een kat voor?

Bij ons slapen ze ook in bed. 1 onder de dekens de hele nacht en de ander komt smorgens als ie hoort dat je wakker bent. Dan wil ie tegen mn blote been aan kruipen... Overigens mogen mijn katten dit omdat ze niet buiten komen. Anders zou ik het niet fris vinden.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:14

set_elkol schreef:
Jessix schreef:
Ik zou mijn paarden nog in bed laten als het logistiek mogelijk zou zijn! :)

dat vind ik de leukste toevoeging aan dit topic, Jessix _O- wat een lieve opmerking haha zou leuk zijn he. ongeveer zo?

[ Afbeelding ]

Inderdaad! Ik slaap dus maar met mijn kat en hond, heerlijk! Elke morgen word ik met een glimlach wakker.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:16

Mijn 2 poezen en 1 kater (alledrie geholpen) komen nooit buiten en hebben geen vlooien, dus van mij mogen ze op bed slapen.
Ik ben zelf meer in de rui als alledrie de katten bij elkaar dus het bed word toch al regelmatig verschoond.

In bed mogen ze dan weer niet, ik jaag ze snachts ook wel eens van mijn bed als ze me weer strak ingesloten hebben..... :+

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:17

ja hhor er slaapt er zelfs een oo mijn rug als ik op mijn buik lig te slapen dus ze mogen bij mij lekker op bed

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:17

Ik zou niet weten wat er vies aan is ongeacht waar ze de hele dag in gelopen hebben,mijn hond loopt de hele dag met mij mee als ik naar de paarden ga, ze gaat mee de bossen in tijdens buitenritten, kortom loopt overal de hele dag door heen te banjeren en toch ruiken die hondenpootjes goddelijk :-) dus ja ik ben een absolute voorstander van je hond of kat mee naar bed mee nemen, dier vindt het gezellig en ik vind het gezellig !

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:18

Als je je kat regelmatig ontvlooit, waarom zou je dan vlooien in je bed krijgen :+ Ik zie die opmerking vaker, maar je wil toch ook juist dat je kat geen vlooien heeft?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:18

De onze is de hele dag buiten (weiland, struiken etc.) maar heeft maar twee keer vlooien gehad (waren er maar twee dan :'))

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:19

Ik vind de vieze pootafdrukken etc wel vies. Zo heeft een vriendin van mij een kat die overal doorheen loopt te banjeren en te rollen en daarna dus op het bed ligt. Het stinkt dan ook gewoon.
Nee, mijn vriend heeft een hele lieve kat, maar ben blij dat die niet op het bed slaapt :P Aan honden die op het bed liggen moet ik al helemaal niet denken :x

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:24

Hier mogen af en toe 2 (binnen) katten en een hond bij ons slapen. Vind het wel gezellig. Vanochtend werd ik door de jongste kat wakker gemaakt. Ze stond heerlijk te spinnen boven mijn gezicht, en over me heen te lopen. Dan wordt ik wel met een glimlach wakker en heb lekker geknuffelt met haar :)

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:27

katerlief slaapt altijd bij mij op bed
maar wel vaak de dekbedden verschonen :)

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:27

Die van mij ligt ook altijd heerlijk bovenop me te knorren wanneer ik ga slapen en dan heerlijk samen in slaao vallen :D
Vroeger lag die wel veel onder de dekens, sinds ik een vriend heb niet meer
Want mijn vriend was nogal goed in bovenop hem gaan liggen, waardoor ik hem midden in de nacht uit de houdgreep moest halen hahaha :')

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:28

Ja van mij mag het kat (en ook hond) op bed. Vind het gezellig. Ik vind een kat op bed iets makkelijker dan de hond, die neemt zoveel plek in terwijl de katten zich tot een bolletje oprollen en dat neemt minder plek in :+

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:29

Mijn vorige kat mocht op bed slapen, maar die sliep dan ook echt. Mijn huidige kat blijft bewegen, heen en weer lopen, mauwen. Die blijft dus maar mooi beneden! :+

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:30

Ik vind het niet fijn maar onze Noor gaat liggen waar het hem blieft.
Hij weegt 8 kilo en moet altijd mijn voeteneind hebben.
Als hij ligt te snorren dan is het net of er een vrachtwagen stationair staat te draaien in mijn slaapkamer.

Buitensluiten lukt niet. Hij maakt de slaapkamer deur open.

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:31

Mijn kat zit altijd binnen, komt niet buiten dus geen vlooien en/of viezigheid :+
Mag gewoon in mijn bed liggen hoor, ligt in de woonkamer ook gewoon in de zetels (zijn lederen zetels dus daar geen last van haren die blijven 'hangen'), ze slaapt wel altijd mooi op 'haar' stukje op bed, ik heb een dekentje voor haar aan het voeteind liggen en daar slaapt ze op dus ik heb geen last van haren op m'n matras :p

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:32

LauEef schreef:
Ja van mij mag het kat (en ook hond) op bed. Vind het gezellig. Ik vind een kat op bed iets makkelijker dan de hond, die neemt zoveel plek in terwijl de katten zich tot een bolletje oprollen en dat neemt minder plek in :+

Dat is fijn! Kan van een vriendin waar ik vaak logeer gaat helemaal uitgestrekt liggen, als het kan ook nog precies zo dat ik me niet kan omdraaien ofzo :') En hij maakt me midden in de nacht wakker door mijn gezicht te melken omdat hij een aai wil. :+
Supergezellig, een kat in bed! Heel geruststellend ook. :j

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:34

Hier mogen ze overal komen, behalve op de slaapkamers.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:35

Mijn hond mag op bed komen, maar niet onder de dekens, dat vind ik dan weer vies :+

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:39

mijn kat zit nu ook altijd binnen en ik vind het reuze gezellig
als ik op de bank lig komt mijn chihauhau bij mij liggen maar ik moet er niet aan denken als mijn bordeauxdog bij me komt liggen
maar mijn kat is altijd welkom op bed

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:39

Onze kat mag absoluut niet boven komen; is ook niet zo vreemd aangezien ze sproeit :+
En niets is zo smerig als in bed gaat liggen... Middenin de kattensproeisel. Of dat het in de gordijnen zit... Blegh!
Nee hoor, ze blijft mooi beneden!