Arrabel schreef:Ik las ook op internet dat je een potlood in zijn nek kan leggen en dan aan zijn staart trekken....
Nou ja doe ff normaal zeg!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Salsa schreef:Arrabel schreef:Ik las ook op internet dat je een potlood in zijn nek kan leggen en dan aan zijn staart trekken....
Nou ja doe ff normaal zeg!
doen veel mensen die muizen voeren aan de dieren ook. Zelfde idee als de nekomdraaien zeg maar. Moet je het alleen wel goed kunnen, anders is het wel zielig. Arrabel schreef:Ik las ook op internet dat je een potlood in zijn nek kan leggen en dan aan zijn staart trekken....
eenitraM schreef:Arrabel schreef:Ik las ook op internet dat je een potlood in zijn nek kan leggen en dan aan zijn staart trekken....
Hoe?! Potlood vasthouden en naar de grond drukken, of hoe moet ik dat zien?
Arrabel schreef:Dit is inderdaad de meest snelle en pijnloze manier om het diertje uit zijn lijden te verlossen, als het tenminste goed in een keer gedaan wordt. Potlood op de nek, net achter de schedel, naar beneden drukken. Dan de staartbasis vastpakken en een hele stevige ruk geven. Het klinkt heel grof, maar het is wel meteen gedaan met het beestje.Ik las ook op internet dat je een potlood in zijn nek kan leggen en dan aan zijn staart trekken....

Liesje89 schreef:Vreselijk, arm beessie. Het duurt nog wel even voordat hij dood is, ondertussen gaan zijn organen langzaam kapot door het gif. Diertje vergaat van de pijn, vandaar het knarsen.
Ik heb ooit toen ik nog op een pensionstal stond met mijn paarden een gif-muisje gehad die van de kast viel en zijn nekkie brak, maar wel nog leefde. Diertje maakte vreemde bewegingen en ik vond het reuze zielig. Eigenlijk als vanzelf heb ik het beestje opgepakt en mee naar buiten genomen.. Daar ben ik een meter of 4 van de muur af gaan staan, heb hem bij zijn staartje gepakt en hem een flinke gooi tegen de stenen muur aan gegeven.. Toen had 'ie in elk geval geen pijn meer
Dus... heb je een muur in de buurt?