Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb vandaag en morgen vrij gevraagd
Paard heeft ook dagje vrij, die zie ik morgenmiddag wel weer.o0melis0o schreef:Da's een lastige.. Voor jezelf zou ikzelf zeggen (Dat zou ik in ieder geval wel willen, da's echt per persoon verschillend natuurlijk) neem haar lekker mee naar huis, zodat je nog even rustig 'afscheid' kan nemen en nog even lekker bij haar kan zijn zonder dat je daar in zo'n praktijk staat.
Goof schreef:Sterkte vanmiddag, klinkt als de juiste beslissing.
Je kat mee naar huis nemen voor je andere kat zou ik zeker niet doen, ik denk niet dat je andere kat er iets aan heeft dat je deze dood en met een gekke DAgeur bij hem plaatst. Weg is weg, over een paar dagen is hij je andere kat toch vergeten.
en daar ging hij net met z'n clownssmoeltje (grooote ogen) bovenop zitten. Zo kijkt hij altijd als hij graag wat wil (in dit geval: naar buiten) maar ondertussen was hij nog druk aan het likkebaarden omdat hij net het bakje van de pudding had uitgelikt. Hij is erg grappig, lief en slim, en hij zal straks een andere rol krijgen in mijn leven. Voor hem en ook voor mij zal het wel anders worden als we straks nog maar met z'n tweeën zijn.
Koper schreef:Dank je![]()
Tegen half vijf is ze overleden, het ging heel snel. De spuit was nog niet eens helemaal leeg toen haar ademhaling al stopte.
En nu is ze weer thuis. Ju is niet erg onder de indruk. Ik wel. Ik denk steeds dat ik 'r zie bewegen vanuit m'n ooghoek. Het zal zo raar zijn als ze er niet meer is, morgen breng ik 'r terug naar de kliniek. En dan samen met Ju verder...