Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xSlvna schreef:Ik hoop mee dat jullie iets vinden, de ring om de hals van de vorige pagina ziet wel fijn uit...
Sonja89 schreef:@ TS: kun je iets specifieker zijn, welk voer heb je allemaal geprobeerd? Ik heb het over een eliminatiedieet op basis van BARF, vers vlees dus...
Maar hij heeft geen last meer van bultjes en jeuk.. wassen met de shampoo doen we nog maar 1x per 2 maand..

yv_on schreef:mijn vraag is waarom vers vlees niet haalbaar is?
sillysoul schreef:psychische problemen van de hond gaan niet over met prednison. prednison is een ontstekingsremmer, werkt vooral anti-allergisch.
sillysoul schreef:psychische problemen van de hond gaan niet over met prednison. prednison is een ontstekingsremmer, werkt vooral anti-allergisch.
anjore schreef:sillysoul schreef:psychische problemen van de hond gaan niet over met prednison. prednison is een ontstekingsremmer, werkt vooral anti-allergisch.
Inderdaad... dus alleen psychisch is het volgens mij niet.
Misschien een simpele vraag die je voor je zelf al lang uitgesloten hebt.. maar ik lees het nergens terug dus ik stel m toch; Wat voor materiaal ligt er in de mand? Of op de bank? Of waar de hond slaapt/ligt? En dan bijvoorbeeld ook in de auto? Omdat het op de kale gedeeltes van de buik is zou je denken aan een contactallergie.
dierenfan schreef:ik dacht dat runner worsten heeft die je buiten de diepvries kan bewaren. Echter als daar granen in zitten is dat geen optie natuurlijk als eliminatie dieet. vaak zijn granen namelijk wel de boosdoender en slecht vleesl met allerlei zooi (o.a. anti biotica's) erin ook. Echter vandaag helemaal geen tijd om even voor je te zoeken helaas.
Elise88 schreef:edit: niets veranderd in voer, geen andere dingen in huis, niet vaak alleen (ook niet vaker dan voor het probleem), drinkt/eet normaal, plast normaal ..
Liejn schreef:ben dus een beetje gaan googlen.. en (correct me if i'n wrong) ik kom dan op carnibest-eend/rijst uit.. enige probleem.. kan online geen bedrijven in belgie vinden die het leveren.. nog niet iig.. wat kvv-merken ben ik verder leek en sta open voor verdere uitleg:)
Wat ik wel weet is dat je in het BARFparadijs zit als je een beetje in de buurt van Sittard/Limburg woont, maar daar heb je dan niet veel aan.