Mijn kat is een speciaal geval...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rosannee_

Re: Mijn kat is een speciaal geval...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 08:26

Myn vriend heeft ook zon gekke kat, wil altijd bij zn moeder slapen op bed en als zn vader er bij komt word hij half weggejaagd door de kat. Zo van dit is mijn plekje en mijn baasje.

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 08:31

Ik herken dit bij mijn hondje.

Zodra die een dekbed ziet ligt ze erop.
Moet naast me in bed slapen en als ik teveel draai hoor je echt zo: 'zucht' ...
Heerlijk hondenmandje heeft ze maar word nooit gebruikt haha
Laatst wilde ik het honde mandje wegdoen naar zo'n tweedehandswinkel dus leg het bij de andere spullen en wie gaat er in liggen ...... (ja hoor)
Als ik haar mee naar het werk neem (dat mag!!) en mijn collega's komen 's ochtends binnnen wordt ze helemaal dol. En rent als een wervelwind overlangs, onderdoor etc. hahah

Fijn hè huisdieren. Je kan eindeloos met ze lachen en zijn nooit sagereinig

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 09:04

Als mijn kat geen aandacht krijgt, terwijl hij dat wel wil, gaat ie zwaar overdreven spelen met alles wat hij daar maar voor kan gebruiken. Zo nu en dan achterom kijkend om te zien of we hem dan wél in de gaten hebben. Dit doet hij meestal als we bezoek hebben en aan het eten zijn, echt heel grappig.
Dingen slopen voor aandacht doet ie gelukkig niet, hij wil wel alleen positieve aandacht. :P

Mijn vorige kat moest altijd op iets liggen. Legde je een stapel handdoeken op tafel, lag ze ineens op tafel (anders nooit), was er een handdoek van het haakje gevallen, lag ze er op. Gooide ik een natte dweil op de grond en vergat die vervolgens te gebruiken lag zij daarop. :')