Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Niinatjuh schreef:Gelijk heb je! Nou vries water is ook niet helemaal mijn ding.. Maar..
even kijken of k een foto van m kan vinden!
Dan snap je dat snoepige koppie!
http://www.facebook.com/stephanie.wiegm ... =3&theater
Dees gaat pas weer los als het 20 graden is!
AngelSpirit schreef:Mijn honden gaan nooit los als er ijs op de sloten ligt! Tenminste, als ik ze een rondje met je loop ipv. naar het bos of de duinenOokal zijn het kolossen, vind het dood eng. Straks glijden ze uit of springen ze per ongeluk op het ijs?
Super dat je er trouwens meteen achterna ben gegaan!Sommige mensen blijven soms ook gewoon kijken.. (kan me daar echt niet in vinden)
Ik vind dit ook altijd zo zielig om te zien. Ik moet altijd huilen als ik een hond in zo'n situatie zie.
[ Video ]

Amaris schreef:Die maffe hond van ons is vroeger eens zo een sloot ingerend die helemaal volgegroeid was met eendenkroos. Hond dacht waarschijnlijk dat het gras was ofzo, haha! Daar hadden we ook even niet aan gedacht...
Odin schreef:Amaris schreef:Die maffe hond van ons is vroeger eens zo een sloot ingerend die helemaal volgegroeid was met eendenkroos. Hond dacht waarschijnlijk dat het gras was ofzo, haha! Daar hadden we ook even niet aan gedacht...
Ik denk dat ongeveer de helft van alle hondenbezitters dit wel meegemaakt zal hebben, ik in ieder geval wel met de Bouvier die we vroeger thuis hadden en ook met 1 van mijn huidige honden.