Maatje dood, wat te doen met overbleven oudje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 19:56

Citaat:
Nee nee, konijn moet zeker niet nu naar binnen worden gehaald, was ik vergeten bij te zeggen. Ik zou dan eerst het konijn in een garage zetten, en dan steeds zo opbouwen (of doseren). Maar met dit weer is het een stuk lastiger dan een week geleden, toen was het 10 graden natuurlijk.

Hihi ja dat is inderdaad wel even goed erbij te vermelden. Veel mensen weten dit niet en zouden hun nijn zo naar binnen halen uit onwetendheid.
Het is nu ook echt een lastige tijd om dat te doen ja, met dit wisselende temperaturen en dan nu opeens weer zo koud rond het vriespunt
Maar het is in de situatie van TS denk ik sowieso niet verstandig om inderdaad dat überhaupt te proberen, maar ook niet echt een optie op dit moment..
TS, denk je dat er echt geen sprankje hoop is om bij je ouders door te dringen op het feit dat ze groepsdieren zijn en dus echt niet alleen kunnen zitten?
En je kunt inderdaad eens gaan rondvragen of advertentie op MP zetten om te kijken of iemand nog een plekje vrij heeft, denk dat dat dan een beste volgende optie is

Maar naar binnen halen is uiteindelijk sowieso Geen oplossing voor dit probleem.
Want als mens zijnde kun je nooit het contact vervangen van een ander konijn. Dus imo eigenlijk totaal zinloos in dit geval om konijn naar binnen te doen

capopjekop

Re: Maatje dood, wat te doen met overbleven oudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 20:14

Ik heb den advertentie gezet en ik ga morgen even een paar opvangen benaderen om een konijn tijdelijk te houden. Dat zou perfect zijn en daar kan mijn pa niets op tegen hebben. Bedankt voor het meedenken

Faniek

Re: Maatje dood, wat te doen met overbleven oudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 20:30

Ik zou zeggen neem eens contact op met Bunnybin www.bunnybin.nl
Zij doen aan bemiddeling voor senior konijnen en ik moet zeggen het werkt zeer effectief en loopt behoorlijk door :)