Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Citaat:A short update...we ended up at the vet. The contractions weren't that strong and a puppy was in the birth channel and didn't came further. Even after an injection...so again a c section....just two pups were in!!the one who obstructed it, was already very weak. Unfortunately that one didnt survived and it was too much for him....Angel is doing fine for the first time mum...the little black girl that is left is also doing fine.......i am really broken now...two c sections in a short time, two litters with just one puppy.....breeding really sucks now......
...vrijdagmiddag had Angel de flinke temperatuursdaling en je kon zien dat alles wel in voorbereiding was. Zaterdag steeg deze weer en bleef het een beetje bij nest bouwgedrag en weinig eetlust. Ze deed het rustig aan met alles, maar wel volgens het boekje nog en binnen de kaders. (nu zeggen die boekjes niet altijd wat, maar wel fijn altijd om die lijnen een beetje te volgen). Ik had me voorgenomen als ik zondagochtend nog weinig verandering zag, ik contact met de arts wilde opnemen voor overleg. Zondagochtend begon ze met hijgen (en voorweeen). Dat was weer een stuk vooruit. Het wachten was eigenlijk op de persweeen. Begin van de middag nog contact gehad met de arts. Ze vloeide heel iets, maar niet stinkend of een hele rare kleur groen/ zwart etc.
.maar helaas niets aan te doen.

erg jammer dat de andere pup het niet overleeft heeft, lijkt me vreselijk om mee te maken.. Gelukkig is er nog 1 pup
prachtig is zij/hij? op de foto met mama
Jette schreef:Wat vervelend! Heb het vorige nest ook gevolgd en hoopte toch op wat meer geluk voor je. Maar gelukkig zien moeder een kind er goed uit. Zo'n keizersnede is ook niet niets...
Mag ik vragen welk voer je gaf/geeft? Mag eventueel ook via PB
Gelukkig wel een arts die erg van het doorpakken is, en ik ben ook bij beiden erbij geweest en alles bekeken. Had er wel een vertrouwd gevoel bij, ondanks de risico`s
)