Misschien kan je er twee jonkies bij nemen. Dan heb je er nu even drie, maar tegen de tijd dat de nu jonkies ook bejaard zijn, zouden ze statistisch gezien zo'n beetje rond dezelfde tijd overlijden. Al heb ik dat zelf nog nooit meegemaakt.
Anoniem
Geplaatst: 03-01-13 11:29
Volgens mij is 3 nog niet zo oud voor een cavia hoor, die van mij zijn minimaal 8 geworden toendertijd haha!
Zou me niet te druk maken over het binnen en buiten zijn, aangezien cavia's geen wintervacht aanmaken. Een binnen cavia kan straks als het warmer word net zo goed buiten als een buitencavia naar binnen kan.
Als ze maar een goed nachthok hebben waar ze lekker droog kunnen zitten en dat tochtvrij is. Veel bodembedekking erin met de winter.. en dan gaat het prima.
Zou geen cavia kopen bij dierenwinkel, boerenbond, intratuin, ... die dieren komen vaak van broodfokkers en zo houd je alleen de fokkerij is stand. Is jammer dat ze geen foto's bij de verblijven plakken van de ouders en hun huisvesting,... dan zouden heel wat minder mensen een cavia of konijn in een dierenwinkel kopen.
quattuor
Woonplaats: In een vreemd dorp dat spijtig genoeg Reet heet (België) :(
Kijk hier anders eens: http://www.caviaforum.nl/content/ kan je veel info vinden, en er is ook een verkoophoekje. Heb je trouwens een zeug of een beer? &Wat bedoel je met van de schrik overleden?
Maar we hebben een andere oplossing gezocht, ze gaat waarschijnlijk naar een soort kinderboerderij met een andere cavia in een groter buitenhok Van een kennis