gaat goed hoor! was hier enkel een beetje druk. ze drinken allemaal goed, eten korreltjes, en knabbelen groenvoer, én ze zitten alledrie al boven de 100 gram!
PlukenKrul
Geplaatst: 29-12-12 23:19
Fijn om te horen! Mooie gewichten! Nog nieuwe foto's in de aanbieding?
ja, lotje is overal van de partij. (heeft al eens gebarfd met mijn hamster :S ) de schimmel is idd de stoerste, zwartje is het kleinste en het meest timide.
Duhelo
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-13 10:27
zwartje is helaas niet meer ... zwartje dronk altijd het minst, was diegene die het minste aankwam, en ook een beetje het subbedutje zeg maar. Nochtans gisteren bij de laatste voeding énorm goed gedronken, bijna een heel schaaltje (van 10 ml) netjes uitgedronken. maar vannacht (5 uur) lag die héél stilletjes, had wel energie genoeg om weg te lopen van me en bijna uit mijn handen te springen, maar wilde niet drinken. heb mss een ml oid binnen gekregen. ben na een uurtje of twee opnieuw opgestaan en toen was hij al gestorven ...
PlukenKrul
Geplaatst: 01-01-13 12:53
Och nee... Wat triest.. je hebt er iig alles aan gedaan! Sterkte.. hopelijk zijn de andere twee wel sterk genoeg! Qua gewichten zit het toch wel goed.. Wat balen zeg, zo sneu he..
het zijn dikkerdjes! witje woog deze morgen al 164 gram (!!!) en bruintje 159 (!!!) willen bijna geen melk meer uit spuitje drinken, en schaaltje blijft ook redelijk vol, hooi, groenvoer,brok en kinderkoekjes gaan er wel vlotjes in
Duhelo
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-13 20:02
de caafjes doen het heel goed, witje woog eergister 180 gram, bruintje 160! k maak morgen nieuwe foto's (en heb ook een foto van de papa )
Duhelo
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-13 21:03
de caafjes mogen blijven waarschijnlijk gaan ze wel buiten moeten wonen (deze winter uiteraard nog binnen). Maar voor deze zomer kijk ik dan wel voor een leuk hok met ren voor op het balkon. En voor volgende winter zien we wel hoe het gaat (zou normaal geen probleem mogen zijn volgens mij) en nu is het zeker, beide zijn meisjes (ideaal dus), dus misschien gaat er dan volgend jaar wel een beertje bij.
Duhelo
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-13 17:40
Even mijn eigen topic omhoog schoppen: Beide cavia's doen het nu supergoed, zijn al grote caafjes geworden, en mogen uiteraard bij mij blijven. Deze zomer verhuizen we, dus dan kijk ik al zeker om ze een mooi buitenverblijf te geven, en misschien met beide eens te fokken