stef schreef:Dat vroeg ik mij ook afVanwaar deze waarschuwing? Het is 12 graden....
Geen ijs te bekennen...

Overigens wel een goede waarschuwing hoor!
...mits er ijs is. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tones schreef:Mijn hond luistert gewoon, mag ze er op, of mag ze er niet op.
Das niet moeilijk toch?
Hhilde schreef:Ah jeetje. Waarom het risico lopen? Nee, er is nog nooit wat gebeurd, want anders was 'ie nu dood.
Maargoed. Blijkbaar zien jullie je hond allemaal liever met kapotte botten, spieren, onderkoeld of helemaal dood. Ik zie mijn hond liever gezond, rennend en levend.

Paganx33 schreef:Tgo jeetje , en ik mij maar schamen voor mijn net geplaatst topic :
[BB-ITP] Klein lassie vosje in Diego on Ice
Zoals je ziet is dit ijs een klein plasje , hij kan er dus NIET doorzakken. Ik zie vooral reacties staan dat je je hond niet op het ijs mag laten omdat hij er kan doorzakken.. Maar van dat uitschuiven , vind ik inderdaad dat ze gelijk hebben ! Met laminaat kunnen ze evengoed uitschuiven , of iets anders glads ..
Mijn hond weet dat hij niet op het ijs mag en doet dat dus ook niet. Ijs met laminaat vergelijken is ietwat dommig, je hoeft niet aan de universiteit gestudeerd te hebben om te weten dat ijs veel gladder is. annepaardoes schreef:Paganx33 schreef:Tgo jeetje , en ik mij maar schamen voor mijn net geplaatst topic :
[BB-ITP] Klein lassie vosje in Diego on Ice
Zoals je ziet is dit ijs een klein plasje , hij kan er dus NIET doorzakken. Ik zie vooral reacties staan dat je je hond niet op het ijs mag laten omdat hij er kan doorzakken.. Maar van dat uitschuiven , vind ik inderdaad dat ze gelijk hebben ! Met laminaat kunnen ze evengoed uitschuiven , of iets anders glads ..
Nou is laminaat veel minder glad dan ijs, dus vergelijken kun je het niet met elkaar.
Tja ik vind dat je hond in het filmpje vaak heel lelijk uitglijd. Een hond op die manier over ijs laten glijden vind ik onverantwoord
Het is helemaal open en hij kan gaan en staan waar hij wilt .. Verder was het ook zijn eerste keer , ik vond dat hij toch wel even kennis mocht maken hoe en wat ijs is. Paganx33 schreef:annepaardoes schreef:Nou is laminaat veel minder glad dan ijs, dus vergelijken kun je het niet met elkaar.
Tja ik vind dat je hond in het filmpje vaak heel lelijk uitglijd. Een hond op die manier over ijs laten glijden vind ik onverantwoord
Nou ja als het hem pijn zou doen of hij het niet leuk zou vinden , dan zou hij er wel af gaan toch?Het is helemaal open en hij kan gaan en staan waar hij wilt .. Verder was het ook zijn eerste keer , ik vond dat hij toch wel even kennis mocht maken hoe en wat ijs is.
. Kuggur schreef:kiwi1990 schreef:Discussie voeren op een normale manier boeit me niet.
Dat was al duidelijk. Jij weet het tenslotte het best.