HELP hond vind vuurwerk TE leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Incroyable

Re: HELP hond vind vuurwerk TE leuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 11:50

Aan iets stevigs vastbinden met de riem en hem een bot geven! En ze de TV/radio aan, op een
Praat zender dan hoort hij stemmen van mensen. Dat is geruststellend, deden we ook bij onze hond:-)
Suc6!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 15:13

Sjolvir schreef:
heel simpel, omstebeurt buiten vuurwerk afsteken en steeds met 2 binnen gezellig op de hond
passen, zodat die niet de kaarsjes van tafel stoot, geen oliebollen steelt en de boel niet vernield.

Zo doen heel veel mensen het met huisdieren.
Of die nou bang zijn of het juist te leuk vinden.

Precies!
En lekker met de hond samen achter het raam naar buiten kijken, dat doe ik hier met mijn hond.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:04

lekker je hond naar een pension brengen. Hij is niet bang van vuurwerk en zit daar ook niet zielig alleen maar met allemaal honden om zich heen en kan daar niet weg. Jullie hebben rust en niemand hoeft op hem te letten en hij heeft een hoop stress minder. 2 januari weer op halen en verder gaan met leven ;)

Hier blijft er altijd iemand binnen bij de honden die er overigens niet erg veel om geven gelukkig en hier is het redelijk rustig altijd qua vuurwerk. Voor ons geen enkele moeite dus maar als het moeilijk was geweest dan had ik ze naar een pension gebracht. Niet van harte maar weet dat ze daar beter zitten dan thuis in dat geval!

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-12 10:57

We hebben besloten dat hond lief naar me oma gaat