Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Donja schreef:Die bonte is geen nep hoor, zijn veel meer foto's van te vinden
unihorses schreef:merrylegs schreef:heel leuk dat ze te berijden zijn, maar waarom zou je dat willen?
omdat het "gaaf" is? waarom moeten wij toch op alle dieren gaan zitten, laat die zebra's lekker zebra zijn
waarom willen wij op een paard zitten? das toch echt de zelfde questie
unihorses schreef:merrylegs schreef:heel leuk dat ze te berijden zijn, maar waarom zou je dat willen?
omdat het "gaaf" is? waarom moeten wij toch op alle dieren gaan zitten, laat die zebra's lekker zebra zijn
waarom willen wij op een paard zitten? das toch echt de zelfde questie

WhySoWhite schreef:Ze zijn echt super duur in Hedel was dat geloof ik stond een Zebra x paard te koop vroor 4500wat moet je er mee
word ws toch uit de kudde gezet door de andere paarden. Hier nu ook een bont veulen tussen alle zwarte paarden in de wei.. Mooi dat die nergens bij mag he...

WhySoWhite schreef:Ze zijn echt super duur in Hedel was dat geloof ik stond een Zebra x paard te koop vroor 4500wat moet je er mee
word ws toch uit de kudde gezet door de andere paarden. Hier nu ook een bont veulen tussen alle zwarte paarden in de wei.. Mooi dat die nergens bij mag he...

Rider01 schreef:Heel on-ethisch:
Maar temmen? Zeker mogelijk, isoleren en geen eten geven tot ie het uit je hand komt halen
Puur wetenschappelijk dan maar zoals ik zei niet ethisch verantwoord.