Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bovenstaande (overdekte) ren is een mooi voorbeeld van hoe je zonder al teveel geld uit te geven een mooie veilige huisvesting kan maken. En meestal kunnen deze rennen gewoon aan het hok gekoppeld die je nu hebt. Zooplus heeft ook een mooie (trixie tinnen ren). Misschien dat je op marktplaats iets moois kan vinden voor weinig geld? Hou er rekening mee dat een koppel konijnen minimaal 2 vierkante meter nodig hebben. coulash schreef:Je kan toch gewoon die ren aan 1 kant openlaten, onderste deurtje van je hok open en met een aantal ijzerdraadjes de ren ervoor vastzetten?
Kun je 's nachts het deurtje dicht doen en kunnen ze overdag lekker rennen!

dierenfan schreef:als je de castratie van een konijn veel te duur vind en je nu een voedster hebt dan zou ik gewoon zoeken naar een gecas. ram die gratis af te halen is bijv. Da hoef je hem niet meer te laten helpen.
qua rennen idd MP in de gaten houden
Laura_x_ schreef:dierenfan schreef:als je de castratie van een konijn veel te duur vind en je nu een voedster hebt dan zou ik gewoon zoeken naar een gecas. ram die gratis af te halen is bijv. Da hoef je hem niet meer te laten helpen.
qua rennen idd MP in de gaten houden
Dan kun je goed zoeken, dat zijn de echte uitzonderingen: ik ben het zelf nog nooit tegengekomen. Je zou opvangen bij langs kunnen gaan? Die vragen meestal een bijdrage rond de 30-40 euro voor een gecastreerde ram. Ik zou wel eerst je huisvesting in orde maken, voordat je een vriendje gaat zoeken.