Waar kopen jullie kauwbotten, snacks enz.?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Linea

Re: Waar kopen jullie kauwbotten, snacks enz.?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 14:50

Ah ook een leuk idee ik woon niet ver van enschede zal eens kijken wanneer ik in de buurt ben tijdens marktdagen.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 14:56

Ze heeft echt nette prijzen hoor :j voor een grote staaf buffelhuid betaal ik bij haar €1,- bij de gemiddelde dierenwinkel of supermarkt €1,50.
Vaak hebben ze ook wel aanbiedingen met zakken van 1kg pensstaafjes/luchtpijpen/longetjes/oortjes o.i.d.
Voor de schakelkettingen vroeg ze ook maar €3,- :wow: dus vanuit de hondenvereniging wilden ze ook al graag een lading hebben.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 15:39

ongeveer 2 á 3x per jaar bij de groothandel van der meer (niet voor particulieren) en verder vaak bij zooplus NL of DU gezien duitsland goedkoper is dan NL en ik wel in NL woon en het wordt niets duurder als ik het via duitsland bestel. Erg apart.......

Linea

Re: Waar kopen jullie kauwbotten, snacks enz.?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 18:41

Ja dat heb ik inderdaad ook gemerkt. In duitsland bestellen kan soms veel schelen. Laatst een nylon bench besteld met nog wat kleine dingetjes en was 10 euro minder kwijt. En het rare is dat het pakketje vervolgens gewoon uit Tilburg blijkt te komen. Doe vaak als ik iets van zooplus wil hebben zowel op de duitse als nederlandse site een winkelwagentje vullen en dan kijken wat het goedkoopste is. Duitsland heeft wel iets hogere verzendkosten, maar vanaf 50 euro geloof ik vervallen die.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 23:19

Intratuin heeft ook regelmatig scherpe aanbiedingen.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 11:38

Wij verkopen ook heel veel verschillende soorten gedroogde snacks, welke ook verstuurt kunnen worden.
We hebben o.a. hele mooie stukken kophuid, bullepees, achilles pees, runderoren, pens, kippenpoten, buffelhuidbotten met pens gevuld en meer. Alles netjes geprijsd en voordelig/ gratis verzonden.

claudiaaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 20:06

Ik heb een eigen webshop.. en natuurlijk krijgen de honden die snacks..

Kip, rund, kalfs, eend, konijn, lam,
eigenlijk heel uitgebreid.. het is van het merk Carnis