Leuk tijd dit soort topics van mensen die een mening willen, maar vervolgens alle rationele verklaringen in de wind slaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MiiGurl schreef:Shirley schreef:Als jullie dat zeggen, dan geloof ik dat
En MiiGurl, je kan zelf wel een teekje meebrengen van buiten, gewoon op je kleding of in je haar, het zijn heel kleine spinnetjes als ze niet zijn volgezogen
Waarvan zou ik die mee moeten nemen? ze bevinden zich in hoog gras, struikgewas, het bos of duingebieden. en daar kom ik nooit.

Shirley schreef:MiiGurl schreef:Als jullie dat zeggen, dan geloof ik dat
En MiiGurl, je kan zelf wel een teekje meebrengen van buiten, gewoon op je kleding of in je haar, het zijn heel kleine spinnetjes als ze niet zijn volgezogen
Waarvan zou ik die mee moeten nemen? ze bevinden zich in hoog gras, struikgewas, het bos of duingebieden. en daar kom ik nooit.

[/quote]
YamaSaki schreef:Hou je op met je pb nu...
Niemand valt je aan...
Je vraagt om wat t kan zijn..gedraag je naar je leeftijd..of ben je 13?
Ben klaar met je spam heb betere dingen te doen..
Tepel...wildvlees...boeiend?
Kan beiden geen kwaad...
Als dr buik geschoren is en het zou wat zijn dan had je DA het wel gezegd...
Paniekzaaier...
M_hartje_M schreef:MiiGurl schreef:Ik kan de foto niet zien ... weet je zeker dat het geen teek is ?
Hoe wil ze een teek krijgen als ze nooit buiten komt?
[/quote]
MiiGurl schreef:pipo schreef:ik zie idd niets, foto is weg. Maar er zijn idd dieren die "verdwaalde"onderdelen hebben slingeren. of maar halve tepels ed dergelijke hebben . En anders kan het altijd nog een gatsie zijn (een wratje) die zitten ook op plaatsen waar je ze niet verwacht. hou het gewoon in de gaten, groeit het dan is je poes of zwangerof het is iets anders.
Zou het knap vinden aangezien ze net geholpen is en nog nooit buiten is geweest dat ze zwanger is. Vraag het voor de zekerheid net de na controle wel even aan mijn dierenarts
pipo schreef:pipo schreef:ik zie idd niets, foto is weg. Maar er zijn idd dieren die "verdwaalde"onderdelen hebben slingeren. of maar halve tepels ed dergelijke hebben . En anders kan het altijd nog een gatsie zijn (een wratje) die zitten ook op plaatsen waar je ze niet verwacht. hou het gewoon in de gaten, groeit het dan is je poes of zwangerof het is iets anders.
Zou het knap vinden aangezien ze net geholpen is en nog nooit buiten is geweest dat ze zwanger is. Vraag het voor de zekerheid net de na controle wel even aan mijn dierenarts
[/quote]

YamaSaki schreef:Tuurlijk, zoals k al zei we zeggen wat wij denken.
Open anders geen topic.
Maar op de foto die k zag op mn foon leek t een tepel.
Maar als t je gerust stelt zeg ik dit...
"omg lijkt op een cyste! Snel controleren want je DA zag dit niet met de operatie! Snel wat aan doen voordat je kleine dame kanker heeft!!"
Beter?
23...sorry ben een jaar jonger maar kon deze reactie niet laten na je spam naar mensen die reageren en je opmerkingen van een kleuter met al je !!! Etc...grow up...

vondt ze niet zo'n fijn idee
ElineS schreef:Ik geloof er niets van dat TS 23 is.. Ze gedraagt zich als een klein kind..
Je vraagt hier mensen wat het is, die zeggen dat het een tepel is (wat ook zo is, heb het plaatje gezien) en dan is het niet goed? Sommige reacties kwamen dan misschien vervelend over, maar sorry, ik moest ook lachen toen ik dit topic opende. Dat iemand van 23 niet eens weet wat een tepel is bij de kat...