Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaspar schreef:Ik krijg nog steeds aanmeldingen binnen van mensen uit de buurt die mee willen gaan helpen zoeken in het gebied. We zitten nu al op een groep van 26 mensen. Dinsdag trekken we in groepjes het gebied in. Iedere groep krijgt een kaart van het gebied mee waarop een bepaald deel is gemarkeerd waarbinnen die groep moet zoeken. Op deze wijze gaat het ons lukken een groot deel van het gebied wat toegankelijk en begaanbaar is uit te kammen. Ik hoop echt dat we succes gaan hebben, dit beestje moet daar weg.
Kaspar schreef:Ik heb al reactie terug van de db meneer. Heerlijk dat er zo snel gereageerd word.
Helaas kunnen ze in dit gebied niets voor de hond betekenen. Wel word er een ambulance ingeseind om naar de hond uit te kijken.
Bassenqua schreef:Kaspar schreef:Ik heb al reactie terug van de db meneer. Heerlijk dat er zo snel gereageerd word.
Helaas kunnen ze in dit gebied niets voor de hond betekenen. Wel word er een ambulance ingeseind om naar de hond uit te kijken.
Dit begrijp ik niet zo goedDB is toch juist voor zulke dingen, als jij het dier niet helpt is er dus niemand die iets doet ?