Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StalNollie schreef:op aanraden stront van straat eten het is een teken dat je hond toch iets tekort komt? daar zou ik eerst naar gaan kijken ipv stront laten eten
Gimme_Spurs schreef:StalNollie schreef:op aanraden stront van straat eten het is een teken dat je hond toch iets tekort komt? daar zou ik eerst naar gaan kijken ipv stront laten eten
![]()
![]()
![]()
Nee joh! Hahahaha dat zou een mooie zijn! Ik zou gelijk een andere DA gaan zoeken! Hahaahaa nee ze eet stront van de straat (als ze los is en ik let niet op) en dus op aanraden van de DA ontwormen we 4X per jaar.
Wilawander schreef:Je schrijft als pup ontwormd maar ontworm je dan nu niet meer?
Wij geven puppybrok tot 2 maanden leeftijd en dan Junior tot ca.een jaar. Ligt aan de hond wanneer deze is uitgegroeid.

Gimme_Spurs schreef:StalNollie schreef:op aanraden stront van straat eten het is een teken dat je hond toch iets tekort komt? daar zou ik eerst naar gaan kijken ipv stront laten eten
![]()
![]()
![]()
Nee joh! Hahahaha dat zou een mooie zijn! Ik zou gelijk een andere DA gaan zoeken! Hahaahaa nee ze eet stront van de straat (als ze los is en ik let niet op) en dus op aanraden van de DA ontwormen we 4X per jaar.

Natuurlijk geen goed brok. Maar als je hond het er goed op doet is dat toch prima! mymy schreef:Wilawander schreef:Je schrijft als pup ontwormd maar ontworm je dan nu niet meer?
Wij geven puppybrok tot 2 maanden leeftijd en dan Junior tot ca.een jaar. Ligt aan de hond wanneer deze is uitgegroeid.
Uh geloof dat dat toen elke maand moest tot de 8 maanden maar weet niet precies meer
zo stond dat op die verpakking.

Wilawander schreef:Het ligt vaak aan welke wormmiddelen je gebruikt. De goedkopere zoals Exill zie je vaak dat ze er erg ziek van worden.

StalNollie schreef:Honden eten niet altijd stront omdat ze iets te kort komen. Vaak eten ze stront van honden die een slechte brok of blikvoer krijgen. Veel daarvan kan een hond niet verteren en zit dus direct weer in de poep. Wat dus lekker ruikt voor andere honden en die willen dat dan eten.
Volgens mij is het te kort komen een fabel.
) Maar blijf het een smerige gewoonte vinden. 
dus daar moet ik wel voor uitkijken.