hoe jullie er over denken prima!.. maar ik word er ook verdrietig van.. zulke machtige dieren die heen en weer lopen net als de rest van de dieren. ik vind het triest. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoe jullie er over denken prima!.. maar ik word er ook verdrietig van.. zulke machtige dieren die heen en weer lopen net als de rest van de dieren. ik vind het triest. LufPony schreef:ja mijn mening kunnen jullie niet veranderenhoe jullie er over denken prima!.. maar ik word er ook verdrietig van.. zulke machtige dieren die heen en weer lopen net als de rest van de dieren. ik vind het triest.
) Juangi schreef:Artis, dat is pas zielig! Daar zitten echt veel te klein!

Ze staan echt niet te weven omdat ze het zo naar hun zin hebben daar. Als een bokker een topic opent dat haar paard staat te weven of zuigen dan moet het meteen naar een andere stal en meteen naar een weiland t liefst zo groot mogelijk.. En die olifanten moeten maar als atractie dienen omdat mensen het allemaal zo nodig van dichtbij willen zien... Ga dan lekker op saffari en bekijk hoe ze daar leven