Jespri schreef:Essiesilly, Graag dankje wel!Hoe maak jij het vloeibaar voor de honden?
Niet
het is maar een theelepeltje dat meng je gewoon door het eten en klaar Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lucifertje schreef:essiesilly schreef:is er hier iemand die ervaring heeft met kokos olie?
na enig rond speuren ben ik de grootse voordelen van kokosolie tegen gekomen..
bij mensen is er een heeele rits aan voordelen, zoals:
beschermd tegen virussen en bacterien, (waaronder HIV, mazelen, Herpes ) bacterien die, hersenvlies ontsteking en maagproblemen veroorzaken en werkt werend tegen schimmels (zoals bijv. de ringworm) en gisten
tevens werkt het tegen Chlamidia en gonnoroe
het is goed voor hart en bloedvaten en stimuleert de vet verbranding
uit verschilldende recente studies blijkt zelfs dat bij aids patienten de totale viruslast afneemt bij het nuttigen van kokosolie...
Van het bovenstaande gaan bij mij als microbioloog toch wel de haren rechtovereind staan.
Ik vraag mij echt af waar deze informatie vandaan komt en ik ben heel benieuwd naar de studies die dit kunnen onderbouwen.
Ik voer mijn paard een aantal maanden al kokosolie vanwege de omega vetten die erin zitten.
gewoon even Googlen en je komt Ooveral deze info tegen
maar geloof wel dat het een heel gezond natuurlijk product is dat wel meer kwaliteiten heeft dan alleen de omega
Lost meteen het probleem van de dure medicijnen op 
maar als je zo eens rond zoekt kom je wel al heel veel te weten
) essiesilly, heb jij gewoon deze : http://www.vitaminstore.eu/vitaminen/20 ... ra-Vierge/ voor de honden?