Osteopaat voor honden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

Re: Osteopaat voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 15:22

Nou heb alles grondig door ge spit maar kom er nog niet uit.
Veel hebben prachtige sites maar goed dat zegt niets over kwaliteit.

Ook veel namen die jullie noemen bevinden zich wel erg ver weg.. en om nu 2 uur in de auto te gaan zitten met de hond op de achterbank zie ik niet 123 zitten, zeker niet als ie na de behandeling dan ook nog weer eens 2 uur moet zitten.
Dit lijkt me niet bevorderlijk voor de behandeling.

Op de icreo lijst kom ik op http://www.praktijkvoorpaardenosteopathie.nl/ uit
Maar eerlijk is eerlijk schrik ik me lam van de prijzen....
Zijn die gasten allemaal zo duur ???

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:31

Die reis is geen probleem hoor. Ik moest ook twee uur rijden naar dr. Aharon en dat met een hond die normaal gezien de auto zo ongeveer afbrak :D Voor de terugreis kreeg hij van haar valium om lekker te ontspannen. Helaas ontspanden zijn darmen ook heerlijk waardoor er met regelmaat een minder lekker luchtje voorbij kwam :r

Goedkoop is het misschien niet maar dit zijn inderdaad "normale" prijzen. Onze hond had anders geopereerd moeten worden á 2000 euro dus in vergelijking viel het alleszins mee. Als je op internet zoekt kom je veel verhalen over haar tegen van mensen wiens hond super opgeknapt is. Ik ben zelf altijd erg kritisch maar ik heb bij mijn hond gezien wat een verschil het was. Hij kon alleen nog maar naar links kijken en verging van de pijn. Hij gilde het letterlijk uit. Na haar behandeling kon hij alles weer en was hij pijnvrij.

Overigens heeft zij mij sterk afgeraden om slipkettingen of een gentle leader te gebruiken omdat die erg veel eenzijdige kracht op de nekwervels zetten. Ook mijn huidige hond laat ik uit met een tuig.
Oh ja, en ik kreeg een lolly van haar, schijnt ze iedereen te geven _O-

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 15:46

Ik hoor veel van dr. Aharon maar mijn probleem hier is dat ik zonder files al 2,5 uur onderweg ben ;( .
Ik zit regelmatig in Hilversum voor mijn werk en zou dus perfect te combineren is ware het niet dat ik hem niet een hele dag in de auto laat en ook niet mee mag nemen _-:( .

Kortom helaas valt zij voor mij echt af.
Ik ga hem namelijk absoluut geen valium geven.... het is niet nodig.

kiwiwitje

Re: Osteopaat voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:49

Aimee komt aan huis, zover ik weet

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:52

Karin Baas komt ook aan huis. Zij was hier voor mijn paard en heeft ook mijn hond gedaan. Misschien kun je eens mailen of ze binnenkort in jou buurt is voor een paard of hond en kan ze jou dan ook gelijk bezoeken. Dat scheelt in de kosten en heen en weer rijden.