Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar hierbij heb ik denk ik goede hulp gevonden van iemand bij ons uit het dorp die ook in het vers vlees zit.
Gianti schreef:Erg intressant!! Wij zitten hier ook met een chihuahua pup die enorme jeuk van de meeste voeding krijgt. Ze staat nu op Jarco,dit gaat super, alleen sinds een week wordt het gegeten met lange tanden
Later kun je dan proberen of rund of kip verdragen wordt, zodat je ook weet waarvoor de hond allergisch is.
Sassol schreef:Haal je het bij cattery spotselot? Die zit in Lindenholt, verkoopt Tinlo BARFmenu, maar ook dingen als geitenmelk/paardenmelk en losse BARF artikelen.
Als de jeuk dus na 6/8 weken weg is, misschien een fijn adresje om langzaam uit te gaan breiden?
Edit: ik bestel zelf ook BARF, dus als je een keer mee wilt bestellen kan dat!
Gianti schreef:we geven naast jarco ook Renske vers, en dat gaat veel beter. Maar omdat we haar vaak ergens mee naar toe nemen, is brok toch wat makkelijker, maar als het echt niet kan, dan kan het niet
Loezoe schreef:Sassol schreef:Haal je het bij cattery spotselot? Die zit in Lindenholt, verkoopt Tinlo BARFmenu, maar ook dingen als geitenmelk/paardenmelk en losse BARF artikelen.
Als de jeuk dus na 6/8 weken weg is, misschien een fijn adresje om langzaam uit te gaan breiden?
Edit: ik bestel zelf ook BARF, dus als je een keer mee wilt bestellen kan dat!
ik bestel het bij meat and bones, dat zit in Malden maar ze woont bij ons in Druten. Ze is ook goed bereikbaar voor adviezen, zoals nu dus met de wat hardere keutels, idd aanpassen van de verhouding met de kiezebrink.
Voorlopig willen we het bij konijn en paard houden, want dat gaat goed.
Zelf samenstellen heb ik me al wel in verdiept en vind ik een leuke uitdaging, waar bestel je meestal? is dat die cattery in lindenholt of ergens anders? dan zal ik daar alvast eens naar kijken.
Sassol schreef:Maar het allergoedkoopste bestellen blijft via barfplaats.nl, moet je alleen wel een auto hebben en moet er net een lijntje langs je huis gaan. (Je kunt daar dus ook niet elke week/maand alles bestellen) Ook is het moeilijker om aan andere dingen dan kip/rund te komen