Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miekelover schreef:Ze sluit hem wel op. Savonds laat neemt ze hem in huis en smorgens zei ik hem uit het raam mauwen, of overdag als ze niet thuis is.
Heb mail gestuurd naar de rijdende rechter.
Kan de kat wel afstaan maar ze heeft gezegt geen kat te willen hebben
Joolien schreef:Mmm ok dat vind ik wel raar. Misschien kan idd de RR er wat aan doen...
Maar ik blijf erbij dat het niet normaal is om een kat 6 weken 'alleen' te laten.
misschien kun jij een nieuw katje nemen?
die buurvrouw vindt het blijkbaar niet erg dat ze een nieuw huisdier heeft en het is ook zielig voor die kat om hem op te sluiten. Miepie77 schreef:Ik vind het eerlijk gezegd zielig dat je die kat 6 weken alleen thuis hebt gelaten, een weekje op vakantie ala maar 6 weken, die kat ziet je buurvrouw gewoon nu als baasje en jouw niet meer, daar heb je het eerlijk gezegd zelf naar gemaakt en dat je niet blij bent dat ze hem heeft ontvlooid, dat zal die vrouw echt niet hebben gedaan als ie geen vlooien had dus of binnenhouden of niet zeuren.
Maartje1990 schreef:@ sonja totaal met je ONeens. Sjeem kat kun je niet binnen op sluiten die willen naar buiten!! En die buurvrouw heeft eigenlijk gewoon die kat gestolen!
mooney1 schreef:Miepie77 schreef:Ik vind het eerlijk gezegd zielig dat je die kat 6 weken alleen thuis hebt gelaten, een weekje op vakantie ala maar 6 weken, die kat ziet je buurvrouw gewoon nu als baasje en jouw niet meer, daar heb je het eerlijk gezegd zelf naar gemaakt en dat je niet blij bent dat ze hem heeft ontvlooid, dat zal die vrouw echt niet hebben gedaan als ie geen vlooien had dus of binnenhouden of niet zeuren.
helemaal mee eens. Niet zo vreemd hoor dat poes nu liever bij de buuf is.
Magiccc schreef:een kat is geen paard jiehaa, die kun je niet met elkaar vergelijken. een kat kiest zelf zijn mens uit en een paard niet, die kan ook meestal niet over het hek heen klimmen om bij de buren aan de deur te krabben