jiperdepip schreef:als ik de foto zo zie denk ik dat deze dame toch echt hulp van een DA nodig gaat hebben
Absoluut. En daar zou ik ook geen dagen meer mee wachten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melissa_b schreef:Niet teveel aan hechten omdat ze misschien kan overlijden?
Maar niet met haar naar de DA willen omdat het jou geld kost!
Wat een egoistische hypocriet ben jij! Ga met dit dier naar de DA, om het te helpen, ook al kost het jou geld! Misschien is het wel iets heel simpel!
saskia1973 schreef:melissa_b schreef:Niet teveel aan hechten omdat ze misschien kan overlijden?
Wat een egoistische hypocriet ben jij! Ga met dit dier naar de DA, om het te helpen, ook al kost het jou geld! Misschien is het wel iets heel simpel!
Ik vind het vooral hypocriet om andermans geld uit te geven.
Ik gun beestjes heel veel, maar ik zou me ook niet aan elk beestje hechten en ermee naar de dierenarts rennen. Hoe sneu het ook is.
saskia1973 schreef:Jiehaaa, om eerlijk te zijn zou dat per geval verschillend kunnen zijn. In sommige gevallen ben ik inderdaad van mening dat je beter niks kunt doen. Niet alles kun je redden en soms bezorg je een beestje alleen maar meer stress en ellende als je je ermee bemoeit.
Overigens vind ik dat TS dit geval logisch en nuchter aanpakt.
tienus63 schreef:Ik moest meteen aan natte FIP bij een kat denken, dit vind je bij google.
http://www.dierenkliniekwilhelminapark. ... P/fip.html
DebGizmo schreef:Ach, iedereen weet het altijd beter, maar als puntje bij paaltje komt zullen de meeste ook niet direct naar de DA stappen!
TS ik vind dat je het heel goed aanpakt!
saskia1973 schreef:melissa_b schreef:Niet teveel aan hechten omdat ze misschien kan overlijden?
Ik vind het vooral hypocriet om andermans geld uit te geven.
Ik gun beestjes heel veel, maar ik zou me ook niet aan elk beestje hechten en ermee naar de dierenarts rennen. Hoe sneu het ook is.
melissa_b schreef:Niet teveel aan hechten omdat ze misschien kan overlijden?

Shirley schreef:Als ik de OP goed begrijp, is dit dus al twee weken aan de gang ?
Dat vind ik dan persoonlijk toch niet zo prettig voor het beestje.
Natuurlijk hoeft men niet met elke wildvreemde kat naar een dierenarts te crossen, maar als het bij ons gebeurt, kijk ik het toch echt niet zo lang aan ..