Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
keona schreef:ik vind wel jammer want dit zou een goped topic kunnen zijn.maar mensen zeggen gewoon weer mijn hond eet dit en daar doet hij het goed op,dat wil niet zeggen dat het een goed kwalitatief voer is en ook onderbouwd niemand waarom ze dit voeren en goed voer is.erg jammer
JoCo schreef:- hoe bvb droge brok 'aantrekkelijker' maken als hond het niet lust
Ik koop het redelijk voordelig (2 x 14 kilo voor 95 euro, doe ik een maand of 2 mee), ook belangrijk
JoCo schreef:Qua vers biedt men ook enkel Duck aan, en sorry, de walgelijke stank die dit verspreidt + de winden die mijn honden laten na dit te eten, vind ik werkelijk niet te harden.
Mijn honden hebben nl veel last van tandplak, toch wel "hondengeur" en poepen veel + poep is niet mooi hard.
JoCo schreef:Ik woon in Belgisch-Limburg. Ga eerst mijn zak Hill's eens verder opvoeren, en kijken welk resultaat het geeft. De Cavalier vindt het in ieder geval geen smakelijke brok :-(, maar ik merk wel verschil in de geproduceerde drollen... ze stinken minder en zijn vaster van vorm...
Citaat:Mijn hond krijgt Jarco,
Hij is ook erg gevoelig op zn maag, en heeft daarbij een mijten allergie (o.a. allergisch voor meelmijt wat in verschillende soorten voer zit).
Citaat:Meelmijt zit in álle brok.