Wat een kanjer van een hond. Geweldig. En wat zullen jullie hem gaan missen... Maar jullie besparen hem een onnodige leidensweg. Iets waar zelfs veel mensen voor zouden kiezen, als ze die mogelijkheid hadden. En dat is mooi. Veel sterkte.
brok in mijn keel van het lezen.. heerlijke hond heb je (mijn zus heeft er ook 1) , vind je heel dapper dat je zo'n besluit hebt genomen maar goh wat zal het moeilijk zijn!! ik denk aan je
dierenfan
Geplaatst: 22-11-12 19:04
sterkte met het verlies van jullie pracht kanjer!!! Vind het enorm knap dat jullie hem op tijd in laten slapen dat kan helaas lang niet iedereen. Terwijl het sowieso erg moeilijk is. Of het nu is of over een week of over 2 weken en hij tegen die tijd moet lijden......
Blegh. Onze laatste nacht met Tyson. Het idee is zo raar en verdrietig. Zaterdag gelukkig wel afleiding, we gaan langs een nichtje. En onze kleine meid vrolijkt je toch altijd op en zorgt ervoor dat je doorgaat.
Heel veel sterkte. Ik heb pasgeleden ook onze hond van 15 in laten slapen. Het is een moeilijke beslissing, maar wel de juiste. Hij zal je dankbaar zijn, zonder pijn. Heel veel sterkte vandaag!
Bo heel veel sterktw. Vind t een dappere en eerlijke beslissing. Ik zal vanmiddag aan jullie denken. Gisteren mijn hond in laten slapen weet presies hoe je je voelt
Het duurt nog zo lang, dat voelt zo dubbel, aan de ene kant wil je dat het achter de rug is, aan de andere kant wil je 'm zolang mogelijk bij je houden. Deze dag stiekem overslaan... Ontzettend veel sterkte, virtuele knuffel....