vriend van mij fokt ze, heel gedoe is dat nog, gevoelige beestjes zijn het! heb jij hem gewoon als huisdier?
original
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-12 16:42
jilinda schreef:
ik vind hem wel heel mooi , maar ik krijg hier achter mijn laptop al de kriebels
Zo groot is die niet hoor !
@ Milo
Ik heb hem inderdaad als huisdier. Mocht ik meer ruimte hebben in de toekomst wil ik ook zeker uitbreiden. Het klopt helemaal wat je zegt, erg gevoelig!
Mi_Amore
Geplaatst: 30-11-12 09:52
Ooooh wat is hij prachtig! Hier ook een grote liefde voor slangen, maar geen ruimte om hen te houden
Thanks ! Heb nog een foto in mijn profiel van hem, maar voor de rest geen bijzondere foto's op deze pc! Zal er binnenkort weer eens een paar maken.
@Noor, kom je hem een keertje vast houden ?
Shoran123
Geplaatst: 09-12-12 19:25
original schreef:
Thanks ! Heb nog een foto in mijn profiel van hem, maar voor de rest geen bijzondere foto's op deze pc! Zal er binnenkort weer eens een paar maken.
@Noor, kom je hem een keertje vast houden ?
Ja! "Heel graag"...
Anoniem
Geplaatst: 09-12-12 21:18
Gaaf! Heb ooit is een koningspython vast gehad in de dierentuin, ze zijn zwaarder dan ik dacht! Zou er uren naar kunnen kijken, helaas is iedereen hier in huis er doodsbang voor
original
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-12 12:16
Especial schreef:
Gaaf! Heb ooit is een koningspython vast gehad in de dierentuin, ze zijn zwaarder dan ik dacht! Zou er uren naar kunnen kijken, helaas is iedereen hier in huis er doodsbang voor
Het zijn in verhouding best dikke slangen ja! Jammer dat ze er in huis bang voor zijn !